Ja, zoals de 745 een 750 is en de 845 een 850, zo is mij 956 een 1000.
Wat gek eigenlijk, ik krijg er zomaar 44 cc bij en de RDW zag 't nog niet eens bij de invoer-keuring,
die dachten dat het een 1100 was ( dat is + 144 cc)
Gelukkig wel op euro loodvrij en schappelijk 1:14, met ladder en zwaailicht.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
ervaar.R4 schreef:Ik neem aan dat je met 1000 cc. een 956 cc. bedoelt, dan...?
nog gekker: een 952 cc
wat volgens mij een grote rol speelt:
In België waren deze zeer populair bij de vroegere RTT en Post. Ik vermoed dat het om een bestelling van een groot aantal tegelijk ging, en dat er daardoor wat meer "vrijheid" was om te configureren.
IK ga in ieder geval opzoek naar een redelijk gaaf exemplaar (F4tje) motorisatie speelt geen rol.
Un âne, deux chevaux, trois suisses, quattrelle...
Ik weet nog een blauwe F4 te staan in Nederland, geschorst welliswaar, maar ik meen iets van 1980.
Origineel Nederlands kenteken, 2 jaar geleden zat er nog een vogelnestje in de motorruimte en stond er water in de auto. Volgens de eigenaar was de wagen hard.
Ja, hard toe aan restauratie. Hij staat/stond bij Autobedrijf Jan Bogaarts in Breda.
Toen vroeg hij er € 750,- voor, maar onderhandelen kan altijd.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Rudi,
Mocht je meer info (emailadres of website) van die garage hebben in Breda....
Altijd welkom. Breda is nu het einde van de wereld niet, al dat het wel dichterbij komt....
Un âne, deux chevaux, trois suisses, quattrelle...