Taxeren, waar?

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
RichardM

Taxeren, waar?

Bericht: # 131581Bericht RichardM »

De R4-tjes worden steeds meer waard en die van mij is nu zo'n beetje klaar na restauratie. Nu leek het mij verstandig de R4 te laten taxeren, mocht ik een keer schade rijden dat ik niet met een paar honderd euro totall loss wordt verklaard.

Wie weet een goed adres van een taxateur die ook een beetje gevoel heeft bij een R4? En wat zijn de kosten die ik kan verwachten? Zelf zit ik in de regio Apeldoorn/Zwolle.
Rutger-peer

Re: Taxeren, waar?

Bericht: # 131591Bericht Rutger-peer »

Ben je net iets te laat, maar misschien heb je wat aan deze link:

viewtopic.php?f=7&t=13043#p129312" onclick="window.open(this.href);return false;

Die taxatie is net geweest maar kosten zijn dus plusminus 90 euro als je het op zo'n evenement doet. Even wachten dus tot er weer zo'n kans zich aandient of natuurlijk iets anders regelen.
Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).
Mummelvrouw

Bericht: # 131595Bericht Mummelvrouw »

Helaas waren er in Otterlo én Sleuteldag Midwoud te weinig aanmeldingen voor de taxatie.
Nog geen idee wanneer wij weer zo iets plannen, maar dat lezen/horen jullie tzt wel.

Ilona

Bericht: # 131701Bericht herman.r4 »

Dat er teweinig deelnemers waren was daar de prijs geen debet aan, tactatie bedrijven willen met een aantal deelnemers (15 of 20 stuks ) wel zakken met de prijs .Adres is hier aanwezig wanner er belangstelling voor is. gr/Herman.
Plaats reactie