Goedgekeurd

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rudi
Berichten: 2102
Lid geworden op: di jun 11, 2002 2:00 am
Locatie: Made

Goedgekeurd

Bericht: # 130681Bericht Rudi »

Jippy-ya-jee
Hij/zij is weer goedgekeurd.
Nu zelf alles nagelopen, voor zover ik dingen als leek kan beoordelen en repareren.
Carburateur afgesteld volgens de 'Fons' norm en met een mooi laag CO
is de auto perfect goedgekeurd. Geen aantekeningen of opmerkingen,
alleen 'keep it that way'.
Super... :lol: :lol: :lol:

Of toch wel (ehh) :( er zit een gaatje in de balk thv de linker kriksteun vooraan
en er passen zeker 2 vingers in...
Moet ik me nu hele grote zorgen gaan maken met de komende winter.
Hoe pak ik dat aan om geen problemen te krijgen volgend jaar rond deze tijd?
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''

Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Gebruikersavatar
Rutger-peer
Berichten: 1032
Lid geworden op: ma feb 22, 2010 12:27 am
Locatie: Groningen

Re: Goedgekeurd

Bericht: # 130728Bericht Rutger-peer »

In principe, als ergens een gat in je chassis zit, kun je er vanuit gaan dat er meer aan de hand is. Een gaatje dichtlassen kan altijd natuurlijk als je wilt. Mocht je dit niet van plan zijn, zorg dan dat de boel binnenin goed vet is. Ik zeg: liters olie er in pompen zodat in alle hoekjes olie/vet komt. Maar goed, als er een gat zit zou ik dit toch even dicht laten lassen, dan komt er geen water in en kan de zooi ook niet gaan roesten. Een vet/oliebehandeling is natuurlijk altijd een grote vooruitgang, al is het maar afgelopen motorolie die je er zelf in hebt gepompt met een bloemenspuit!

Ohja, en gefeliciteerd!
Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).
Plaats reactie