het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
ervaar.R4 schreef:Dan maar de R5-kleurcodes..., daar zit mijn R4-kleur blauw ook bij...
Tsjaaa..., aan zo'n antwoord heeft Dick ook niet veel... kom je op een website met alle kleuren oranje die Renault ooit heeft gebruikt, die ook nog eens allemaal 'orange' heten.
weer een onduidelijk antwoord: de Farbkarte 1974 geeft voor de R4 (en alle andere modellen) de kleur Orange 311 (nog weer iets anders dan 331 dus). Hmm, ergens tussen 1974 en 1977 zijn ze dus overgestapt op 318 Orange Andalou, lastig. 311 lijkt in het boekje aardig op die foto aan het begin van het topic.
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
ik heb in thenay een aantal r4 bekeken en het is waarschijnlijk 311