Ik lijk met deze inzending af te stevenen op een 1e plaats. Zou voor het eerst zijn.
Deze foto is op 11 mei 2011 gemaakt in Bouillon (Belgische Ardennen) onder het kasteel van Bouillon. Mooi gebied trouwens. Vooral als je uit Bouillon de rivier de Semois volgt.
Laatst gewijzigd door FF Erik op di feb 05, 2013 11:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
FF Erik schreef:Ik lijk met deze inzending af te stevenen op een 1e plaats. Zou voor het eerst zijn.
Deze foto is op 11 mei 2011 door mijn vriendin van mij gemaakt in Bouillon (Belgische Ardennen) onder het kasteel van Bouillon. Mooi gebied trouwens. Vooral als je uit Bouillon de rivier de Semois volgt.
Welke inzending?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
FF Erik schreef:Ik lijk met deze inzending af te stevenen op een 1e plaats. Zou voor het eerst zijn.
Deze foto is op 11 mei 2011 door mijn vriendin van mij gemaakt in Bouillon (Belgische Ardennen) onder het kasteel van Bouillon. Mooi gebied trouwens. Vooral als je uit Bouillon de rivier de Semois volgt.
De rode en witte staan te koop in Oosterland bij Garage Gordini. Die verse soep F4 komt uit Knokke Heist (of omgeving) en heeft daar echt dienst gedaan als soepwagen. Er zit ook een bel op. De beige F6 is van mij.
Ongeveer 30 jaar terug stonden wij op een camping in Belgie en daar kwam dus elke dag de VERSE SOEP auto (geen R4) de camping opgereden en dan werd de bel geluid en dan kon je met je pan dus soep halen Meestal was het lekkere soep! Dus bijna jeugdsentiment haha
Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen
mams 4 1/2 schreef:Ongeveer 30 jaar terug stonden wij op een camping in Belgie en daar kwam dus elke dag de VERSE SOEP auto (geen R4) de camping opgereden en dan werd de bel geluid en dan kon je met je pan dus soep halen Meestal was het lekkere soep! Dus bijna jeugdsentiment haha
Bij interesse in de VERSE SOEP f4 (of rode GTL) kan je bellen naar: 0111 - 64 75 16
of gewoon even langsgaan in het zonnige Oosterland.