hierbij de fotos
het is een femsa vervroegertje en een zenith 28 if carb of het bij elkaar hoort weet ik niet
alleen de fabricagedatum van de carb staat op 93 en de auto is van 89 dus het is niet de originele carb.
en als ik aan het slangetje zuig als de auto draait gaat hij ongeveer 100 rpm meer draaien.
dat ziet er toch goed uit ja. Kun je ook andersom doorblazen? de verdeler en carb los en dan blazen... om zeker te zijn dat het niet aan het slangetje ligt...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ja heb het slangetje helemaal los gehad en daar kan ik gewoon doorheen blazen.dus die is niet verstopt.
ik heb de carb er ook af gehad en open geschroeft maar ik kan niet ontdekken waar dat gaatje heen loopt
het is maar een kort stukje wat je erin kan en dan gaat hij de hoek om en ben ik hem kwijt.
kneul0 schreef:ik heb de carb er ook af gehad en open geschroeft maar ik kan niet ontdekken waar dat gaatje heen loopt
het is maar een kort stukje wat je erin kan en dan gaat hij de hoek om en ben ik hem kwijt.
Je kan er niet zomaar wat insteken. Meestal gaat het in een bochtje en eindigt het kanaaltje in de carburateur in een gaatje van 1 a 2 mm. Dit is te vinden onder gasklep aan de kant van het inlaatspruitstuk.
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
nou ik geef het maar op .
hij rijd goed hard en zacht loopt mooi stationair dus het zal wel goed wezen.
op naar frankrijk over anderhalve week zonder vacuum vervroeger.