Jeff, jammer dat ze de schermen van de koets af niet wat schuiner hadden laten lopen en een iets bredere onderrand dan was het verloop volgens mij mooier geweest ik vind het een beetje hoekig vooral achter, en de knik van de deur had ik ook in de schermen door laten lopen
Inderdaad, ik geef je volkomen gelijk, het was op de tekening wel anders en was het met de deur enz ook
mooier en meer R4 uitgekomen. Nu heeft het meer weg van een R5 AT.
Maar ben toch benieuwd alstie helemaal klaar is.
Ik ook maar het is toch heel knap, moet je eens kijken wat een ontwerp van een nieuw Renault kost en waar je allemaal aan moet denken tot het geluid van de sluiting van de portieren ex.
Ja moet dat nou?
Totale verkrachting van een viertje vind ik dit, neem dan een viertje en knal er een vreselijk dik blok in maar dit gedrocht nee niet mijn ding, gelukkig is dat een kwestie van smaak.
Vind het geheel er eigenlijk ook best schraal uit zien. Wel respect voor het werk wat er in zit want dit is absoluut niet gemakkelijk. Maar hoe de achter- en voorspatborden er aan zitten.... kan me nauwelijks voorstellen dat ze daar zelf tevreden over zijn.
Zelf zou ik hem meer zo maken, of de koets midden over de lengte open snijden en 15 cm tussen lassen dan past het beter en ziet er wat lager uit, wel iets meer werk!
Laatst gewijzigd door roberto op vr mei 27, 2011 6:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ap schreef:Ja moet dat nou?
Totale verkrachting van een viertje vind ik dit, neem dan een viertje en knal er een vreselijk dik blok in maar dit gedrocht nee niet mijn ding, gelukkig is dat een kwestie van smaak.
Helemaal mee eens! Wat een vertoning.
De rechter achterkant lijkt ook veel breder dan de linker?
Die van Roberto ziet er een stuk beter uit.