boerammetje
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
FF Erik (met een F6) + charmant gezelschap
waarschijnlijk.... R4F6GTX Automaat + -Sniper- (als de F6 klaar is)
Wilco
AnLo met F6 kampeerauto
Martijn met vw polo
Willem de Zwijger (F6+vouwwagen) met 2 grote kinderen
Is er misschien 1 van deze mensen die binnenkort in het magazijn in Loenen komt?
Kom er zelf niet en heb 2 flessen wijn gewonnen met de loterij.
Ik heb dan een voorstel.
De deelnemer aan Parijs Thenay 2011 neemt deze flessen voor mij mee en dan drinken we de wijn gezellig samen op voor de tent in Parijs.
Wie lijkt dit idee wat?
De uitreiking voor de hoofdprijs vindt plaats op 16 oktober 2011. Eventuele gewonnen
prijzen kunnen niet voor geld ingewisseld worden. Over de uitslag kan niet
gecorrespondeerd worden. Wijzigingen in het prijzenpakket zijn ten alle tijden
voorbehouden. De Renault Club Nederland aanvaardt geen aansprakelijkheid in
eventuele geschillen en/of gevolgen in het gebruik van gewonnen prijzen. Gewonnen prijzen kunnen na het overleggen van het originele onbeschadigde winnende
Jubileumlot en een geldig identiteitsbewijs tot 60 dagen na de betreffende trekking
opgehaald worden bij het Renault 4 Club Magazijn aan de Hoofdweg 131 te Loenen. De
openingsdata staan vermeld op de site van de Renault 4 Club Nederland. Niet binnen
bovengenoemde periode opgehaalde prijzen vervallen aan de Renault 4 Club Nederland.
even een leuk filmpje over de 50e verjaardag! http://videos.tf1.fr/jt-we/la-4l-a-50-ans-6442321.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dit is denk ik de Franse Broer van Boerammetje, zelfs de joustra 4 komt langs
Rik schreef:even een leuk filmpje over de 50e verjaardag! http://videos.tf1.fr/jt-we/la-4l-a-50-ans-6442321.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dit is denk ik de Franse Broer van Boerammetje, zelfs de joustra 4 komt langs
Deze was een tijdje terug al door Jeffrey gepost. Het gaat (onder meer) over de hoofdredacteur van '4L Magazine' (waar jullie natuurlijk allemaal op geabonneerd zijn)
Hanz schreef:Deze was een tijdje terug al door Jeffrey gepost. Het gaat (onder meer) over de hoofdredacteur van '4L Magazine' (waar jullie natuurlijk allemaal op geabonneerd zijn)
Inderdaad mocht ik op 4 januari in de topic 4l magazine een filmpie over de hoofdredactuer posten
en komt deze terug,dus bijna hetzelfe filmpje........ maar ook aan het eind een vet project van de Clio V6 ombouw,
tot een R4 racemonster, kijk op http://4l3000.com/ of volg ze op facebook http://www.facebook.com/Renault4L
Laatst gewijzigd door jeffr4 op zo mei 22, 2011 10:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er misschien 1 van deze mensen die binnenkort in het magazijn in Loenen komt?
Kom er zelf niet en heb 2 flessen wijn gewonnen met de loterij.
Ik heb dan een voorstel.
De deelnemer aan Parijs Thenay 2011 neemt deze flessen voor mij mee en dan drinken we de wijn gezellig samen op voor de tent in Parijs.
Wie lijkt dit idee wat?
Alvast bedankt!
Erik
Mummelvrouw schreef:De uitreiking voor de hoofdprijs vindt plaats op 16 oktober 2011. Eventuele gewonnen
prijzen kunnen niet voor geld ingewisseld worden. Over de uitslag kan niet
gecorrespondeerd worden. Wijzigingen in het prijzenpakket zijn ten alle tijden
voorbehouden. De Renault Club Nederland aanvaardt geen aansprakelijkheid in
eventuele geschillen en/of gevolgen in het gebruik van gewonnen prijzen. Gewonnen prijzen kunnen na het overleggen van het originele onbeschadigde winnende
Jubileumlot en een geldig identiteitsbewijs tot 60 dagen na de betreffende trekking
opgehaald worden bij het Renault 4 Club Magazijn aan de Hoofdweg 131 te Loenen. De
openingsdata staan vermeld op de site van de Renault 4 Club Nederland. Niet binnen
bovengenoemde periode opgehaalde prijzen vervallen aan de Renault 4 Club Nederland.
groet
Ilona
Wat bedoel je precies Ilona?
Het lijkt wel notarissentaal.
Het moet toch mogelijk zijn even een medelid die in de buurt van Loenen woont of werkt, te machtigen en met mijn winnend lot die twee flessen wijn op te laten halen?
Dus de gene die het op wil halen, moet alleen het winnende lot in zijn bezit hebben [post?] en een geldig legitimatie bewijs [niet noodzakelijk van zich zelf gezien het gebruik van het woord "een" ]
al zou ik mijn winnende lot zelf niet zo gauw uit handen geven, stel je voor het is de hoofdprijs
en als ik niet wist hoe ik aan mijn prijs moest komen, ging ik gewoon Katinka van de boutique mailen, om het te vragen.
Mummelvrouw schreef:De uitreiking voor de hoofdprijs vindt plaats op 16 oktober 2011. De Renault Club Nederland aanvaardt geen aansprakelijkheid in
eventuele geschillen en/of gevolgen in het gebruik van gewonnen prijzen.
Wow, Erik, die gele rakker is straks nog van jou! Ik gun je het van harte!!!
Dan zou ik al de prijzen tegelijk in ontvangst nemen en niet bezopen achter het stuur kruipen ,van die
2 flessen rode wijn, want de club aanvaardt geen aansprakelijkheid over de gevolgen in het gebruik van de gewonnen prijzen