maat schroefdraad voor sensor?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
wie o wie weet de maat van de plug die in de waterpomp zit? Er schijnt een plug in te zitten die je kunt vervangen door een sensor. Eigenlijk wil ik ook een olietempsensor. Die twee sensoren trek ik dan via een schakelaar door naar een metertje (Conrad). Iemand id waar die oliesensor in kan en wat daar de draad van is? Dat heb ik nl. nodig om de verloopnippels mee te bestellen.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
ja, vroeg me ook al af waar Folkert is gebleven, dit leek idd op een antwoord van Folkert.
Folkert z'n laatste bericht is van 12 december voor zover ik kan achterhalen, wat is er met Folkert aan de hand, ziek, vakantie, iets anders?
Folkert z'n laatste bericht is van 12 december voor zover ik kan achterhalen, wat is er met Folkert aan de hand, ziek, vakantie, iets anders?
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
-------
wat heb jij meegemaakt wat wij niet meegemaakt hebben dan? Dat er zo af en toe gezeurd wordt over het een en ander heb ik geaccepteerd. je moet het af en toe het ene oor in laten gaan en het andere der weer uit. Horen, zien, maar zeker niet zwijgen. Ik hou mezelf na een opmerking er gewoon ff aan en dan doe ik weer wat me goed dunkt.
Trek jezelf der niet teveel van aan en blijf der zeker niet voor weg, want dat is niet de bedoeling, ook niet van die opmerkingen.
Trek jezelf der niet teveel van aan en blijf der zeker niet voor weg, want dat is niet de bedoeling, ook niet van die opmerkingen.
-------------------------------------------
-------
-------
- cyclofrene