Met je R4 naar [Parijs] Thenay 2011 voor 50 jaar R4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Met je R4 naar [Parijs] Thenay 2011 voor 50 jaar R4
Houden diegene die gaan, rekening met de Franse feestdag en de vakantie uittocht der Nederlanden, onze oost- en zuiderburen dat weekend.
Encore une fois : CARAVANE : Partisipez !!!!
4l Magazine :
Les pré-ventes sont disponibles sur http://www.4international.com" onclick="window.open(this.href);return false;

4l Magazine :

Les pré-ventes sont disponibles sur http://www.4international.com" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Ik kan dat inschrijven niet volgen hoor. Moet dat nou vantevoren of kan dat ook als we daar zijn? Die foto hierboven hebben ze het over een nummer van een cheque. Ik dacht dat we wereldwijd in 2011 zaten... daarbij, een stuk of 8 mensen hebben aan mij 'gevraagd' 'even' de inschrijving te doen. Ik kan niet zo voor die wazige mensen alles voorschieten; doe ik dus ook niet. Teveel Franse text kan ik ook niks mee.
Is er (al) een logo op een vlag gemaakt? Ik heb een vlaggenmast van 9 meter hoog; zou die mee kunnen nemen en tussen onze kampeerplek kunnen plaatsen...
Is er (al) een logo op een vlag gemaakt? Ik heb een vlaggenmast van 9 meter hoog; zou die mee kunnen nemen en tussen onze kampeerplek kunnen plaatsen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Chief,
Ik denk, dat een emailtje in het engels naar bv Cloe en dan je vragen te stellen moet helpen,
of anders de reservering door te geven en dan ook vragen naar de coordonnées bancaire, want dan kun je gewoon een bankoverschrijving doen....of te vragen of je bij aankomst kan inchecken en betalen.
En de Caravane met Bram kan ook in het engels
email meen ik : cloe@circuitsvaldelore.fr
Ik heb al doorgegeven, dat ik maybe die vrijdagmiddag voor de poort sta en of Cloe me dan wil binnenloodsen, want ja ik zit dan al weer vanaf de carnaval te ohohcherso'n op kreta en hoop dat ik
dan terug kan zijn in NL.
Ik denk, dat een emailtje in het engels naar bv Cloe en dan je vragen te stellen moet helpen,
of anders de reservering door te geven en dan ook vragen naar de coordonnées bancaire, want dan kun je gewoon een bankoverschrijving doen....of te vragen of je bij aankomst kan inchecken en betalen.
En de Caravane met Bram kan ook in het engels

email meen ik : cloe@circuitsvaldelore.fr
Ik heb al doorgegeven, dat ik maybe die vrijdagmiddag voor de poort sta en of Cloe me dan wil binnenloodsen, want ja ik zit dan al weer vanaf de carnaval te ohohcherso'n op kreta en hoop dat ik
dan terug kan zijn in NL.
- Hanz
- Contacteer:
een verschrikkelijke mobiel, maar de intro is wel leukjeffr4 schreef:Ach...gewoon leuk, quand vous parlez aussi le francais
http://www.youtube.com/watch?v=elTXeWytkU4

Beste mede-reizigers,
Om verwarring en aarzeling te voorkomen (het zou toch jammer zijn als dat de reden is om niet met zijn allen naar Thenay te gaan), hier even mijn ervaring.
Kaarten bestellen voor de meeting in Thenay is goed te doen. De error die Leon eerde meldde is opgelost, hij heeft zijn toegangskaart inmiddels ook al in huis.
Op dit moment is het wel handig als je wat Frans kunt lezen.
Rechtsboven aan de website zit een knop 'langue' daarmee kun je kiezen voor Frans of Engels.
Op dit moment werken nog niet alle pagina's in het Engels even goed. (Ik zal daar straks een mail aan wagen.)
Kies je in het Frans voor Tarifs dan krijg je een mooie uitleg:
In het kort komt het er op neer:
Kaarten zijn ter plekke te koop 8 euro per dag of 15 euro voor het weekend.
Ook kun je vooraf kaarten bestellen: dan alleen voor het hele weekend, ook 15 euro, maar wel met een paar extra's: een t-shirt, voorrang bij de toegang, en een speciaal boekje.
Om vooraf te bestellen ga je naar Billetterie of in het Engels: Purchase tickets.
Dan volgen er nog een stuk of wat handelingen (winkelwagentje vullen, naam aanmaken, bevestigen vanuit een email, etc.), maar dat is niet veel anders dan bij een andere webshop.
Betalen gaat via Paypal of via creditcard. Vervolgens krijg je bijna per kerende mail een bevestiging toegestuurd en dat is je toegangsbewijs. Uitprinten en meenemen.
Mijne ligt al in het dashboardkastje, kan ik die tenminste niet vergeten mee te nemen.
Succes!
Eric
PS. Ook handig te weten: voor 15 euro per plaats kun je het hele weekend op het festivalterrein kamperen. Zie onder de knop Hebergement of Accomodation.
Om verwarring en aarzeling te voorkomen (het zou toch jammer zijn als dat de reden is om niet met zijn allen naar Thenay te gaan), hier even mijn ervaring.
Kaarten bestellen voor de meeting in Thenay is goed te doen. De error die Leon eerde meldde is opgelost, hij heeft zijn toegangskaart inmiddels ook al in huis.
Op dit moment is het wel handig als je wat Frans kunt lezen.
Rechtsboven aan de website zit een knop 'langue' daarmee kun je kiezen voor Frans of Engels.
Op dit moment werken nog niet alle pagina's in het Engels even goed. (Ik zal daar straks een mail aan wagen.)
Kies je in het Frans voor Tarifs dan krijg je een mooie uitleg:
In het kort komt het er op neer:
Kaarten zijn ter plekke te koop 8 euro per dag of 15 euro voor het weekend.
Ook kun je vooraf kaarten bestellen: dan alleen voor het hele weekend, ook 15 euro, maar wel met een paar extra's: een t-shirt, voorrang bij de toegang, en een speciaal boekje.
Om vooraf te bestellen ga je naar Billetterie of in het Engels: Purchase tickets.
Dan volgen er nog een stuk of wat handelingen (winkelwagentje vullen, naam aanmaken, bevestigen vanuit een email, etc.), maar dat is niet veel anders dan bij een andere webshop.
Betalen gaat via Paypal of via creditcard. Vervolgens krijg je bijna per kerende mail een bevestiging toegestuurd en dat is je toegangsbewijs. Uitprinten en meenemen.
Mijne ligt al in het dashboardkastje, kan ik die tenminste niet vergeten mee te nemen.
Succes!
Eric
PS. Ook handig te weten: voor 15 euro per plaats kun je het hele weekend op het festivalterrein kamperen. Zie onder de knop Hebergement of Accomodation.

Voor de mensen wiens frans net zo slecht is als dat van ons is google vertaler een uitkomst. Je kan het programma vinden met google. Als je zorgt dat je de vertaler en de pagina om kaarten te bestellen te gelijk open hebt staan kan je gewoon de tekst kopieren naar het programma. Soms is de vertaling iets te letterlijk maar je komt er een heel eind mee.
Groetjes
Groetjes
Om te voorkomen dat dit topic helemaal stil valt:
Laten we eens proberen te inventariseren wie we allemaal in Thenay kunnen verwachten.
Volgens de poll zijn er inmiddels een stuk of dertig liefhebbers en gaan er nog vier mensen mee om de foto's in te plakken.
Wie gaan er naar Thenay ?
Boerammetje
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
....
....
Leuk als je aanvult.
Laten we eens proberen te inventariseren wie we allemaal in Thenay kunnen verwachten.
Volgens de poll zijn er inmiddels een stuk of dertig liefhebbers en gaan er nog vier mensen mee om de foto's in te plakken.
Wie gaan er naar Thenay ?
Boerammetje
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
....
....
Leuk als je aanvult.
Laatst gewijzigd door EricR4 op wo apr 27, 2011 8:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bram van Oeffelt
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
Bram van Oeffelt
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
FF Erik (met een F6) + charmant gezelschap
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
-
Bram van Oeffelt
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
waarschijnlijk.... R4F6GTX Automaat + -Sniper- (als de F6 klaar is)
Wilco
Leon, Linda en kinderen
Eric en Marcel
Rudolf, evt. +?
waarschijnlijk.... R4F6GTX Automaat + -Sniper- (als de F6 klaar is)
Wilco
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- Boerammetje
- Contacteer:
Aan alle geinteresseerden:
wij hebben inmiddels een camping in Parijs bereid gevonden ons te ontvangen. Alle mensen die zich hebben ingeschreven voor de tourrit krijgen daar vandaag een mail over. Ik wacht verdere belangstelling nog af tot 1 april, daarna zal ik iedereen die heeft aangegeven mee te willen aanbieden betalingen van het evenement en de camping voor ze te verrichten. Wie problemen heeft met het Frans of de betaalwijze kan dat dus aan mij overlaten.
Wat de vlakketjes betreft ben ik nog niet veel verder gekomen, omdat geen van de leveranciers ze op een stok wil leveren. Mocht iemand een leverancier kennen die ze kant en klaar kan en wil leveren, dus 3 vlaggen op een stok met bevestiging, dan hou ik me aanbevolen om met die persoon in contact gebracht te worden.
Gelieve a.j.b. geen suggesties vol voorbehouden en onzekerheden te sturen.
wij hebben inmiddels een camping in Parijs bereid gevonden ons te ontvangen. Alle mensen die zich hebben ingeschreven voor de tourrit krijgen daar vandaag een mail over. Ik wacht verdere belangstelling nog af tot 1 april, daarna zal ik iedereen die heeft aangegeven mee te willen aanbieden betalingen van het evenement en de camping voor ze te verrichten. Wie problemen heeft met het Frans of de betaalwijze kan dat dus aan mij overlaten.
Wat de vlakketjes betreft ben ik nog niet veel verder gekomen, omdat geen van de leveranciers ze op een stok wil leveren. Mocht iemand een leverancier kennen die ze kant en klaar kan en wil leveren, dus 3 vlaggen op een stok met bevestiging, dan hou ik me aanbevolen om met die persoon in contact gebracht te worden.
Gelieve a.j.b. geen suggesties vol voorbehouden en onzekerheden te sturen.
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
Hallo!
Wij hebben een trekkershut op 'de camping' geboekt. We hebben net de bevestiging gekregen. We hebben er zin in! Bedankt Bram.
Het lijstje vult nog niet hard aan. Ik hoop dat er nog veel meer belangstellende bij komen.
Groetjes Leon en Linda
Wij hebben een trekkershut op 'de camping' geboekt. We hebben net de bevestiging gekregen. We hebben er zin in! Bedankt Bram.
Het lijstje vult nog niet hard aan. Ik hoop dat er nog veel meer belangstellende bij komen.
Groetjes Leon en Linda