Nieuwe ankerplaat, maar waarvan?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Voormalig Steunpunt NO
Steunpunt N-O heeft een aantal nieuwe ankerplaten, waarvan niet bekend is bij welk type Renault deze horen. Ook de plaatselijke Renault dealer Hoiting kan me niet verder helpen omdat deze niet meer beschikt over gegevens van voor 1983. Het nummer van de linker ankerplaat is 77 01 035 522 Wie helpt mij de oorsprong hiervan te traceren en betreft het Bendix of Girling?
Alvast bedankt,
Harry Velthuis
Steunpunt Noord/Oost
Dikbosstraat 29
7814 XN WEERDINGE
Tel: 0591-618696
Alvast bedankt,
Harry Velthuis
Steunpunt Noord/Oost
Dikbosstraat 29
7814 XN WEERDINGE
Tel: 0591-618696
- Voormalig Steunpunt NO
- cyclofrene
- cyclofrene
we hebben het hier over afzonderlijke systemen...
een achter as doet het heel goed zonder wielen. en rem ook zonder achteras, een achter as zonder rem doet het ook uit stekend. maar een trommel rem zonder ankerplaat doet verrekte weinig hoor,
je bepaalde dingen gescheiden zien...
en een wiel en een achter as hebben helemaal geen reet met de remmen te maken zonder remmen doen een achter as en een wiel het ook wel
1+1=2 dacht ik zo, maar er zijn altijd mensen die er 3 of vier van proberen te maken. maar gelukkig hebben we natuurwetten die daar vrij snel korte metten mee maken
wat is dit toch een mooie wereld.
"Als het tegendeel van mijn theorie wordt bewezen, dan heeft God de wereld verkeerd geschapen. Want ik heb gelijk."
Albert Einstein.
een achter as doet het heel goed zonder wielen. en rem ook zonder achteras, een achter as zonder rem doet het ook uit stekend. maar een trommel rem zonder ankerplaat doet verrekte weinig hoor,
je bepaalde dingen gescheiden zien...
en een wiel en een achter as hebben helemaal geen reet met de remmen te maken zonder remmen doen een achter as en een wiel het ook wel
1+1=2 dacht ik zo, maar er zijn altijd mensen die er 3 of vier van proberen te maken. maar gelukkig hebben we natuurwetten die daar vrij snel korte metten mee maken

wat is dit toch een mooie wereld.
"Als het tegendeel van mijn theorie wordt bewezen, dan heeft God de wereld verkeerd geschapen. Want ik heb gelijk."
Albert Einstein.
Is dit nou een typisch geval van eigendunk, overmoed, betweterigheid, arrogantie of opnaaiereij?
Ik geloof namelijk niks van je verhaal want ik vind het absoluut geen 1+1=2
in jou redenering maakt dus de fabrikant van de lagers ook achterassen, want zonder achteras doet zo'n lager verrekte weinig. En volgens jou redenering maakt de bandenfabriek ook wielen, want zonder wielen hebbie verrekte weinig aan je banden.
Naar mijn mening loopt je redenering volledig mank.
Ik denk niet dat een fabrikant van remcylinders ankerplaten maakt. Sterker nog, volgens mij maakt die fabrikant niet eens remvoeringen, remleidingen of handremkabels. Waarom zouden ze zich dan wel bezig houden met het zeer begeerde, dagelijks te vervangen, zeer slijtage gevoelige product als een ankerplaat.
Ik geloof namelijk niks van je verhaal want ik vind het absoluut geen 1+1=2
in jou redenering maakt dus de fabrikant van de lagers ook achterassen, want zonder achteras doet zo'n lager verrekte weinig. En volgens jou redenering maakt de bandenfabriek ook wielen, want zonder wielen hebbie verrekte weinig aan je banden.
Naar mijn mening loopt je redenering volledig mank.
Ik denk niet dat een fabrikant van remcylinders ankerplaten maakt. Sterker nog, volgens mij maakt die fabrikant niet eens remvoeringen, remleidingen of handremkabels. Waarom zouden ze zich dan wel bezig houden met het zeer begeerde, dagelijks te vervangen, zeer slijtage gevoelige product als een ankerplaat.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------