jeffr4 schreef:
Pas maar op met die.....SNOWBITCH....
Donot do this in the USA AD Bizar van vandaag
Hahaha, in de tijd dat ik in Amerika vertoefde (80-'85) hadden we in Texas een keer sneeuw, ik geloof dat dit in 1984 was. Het had 110 jaar niet gesneeuwd daar... hoe dan ook, ik had toen met een buurvrouw ook een vrouwelijk sneeuwpop gemaakt naar voorbeeld van ook een of ander kunstwerk met 1 tiet bloot, Ze zag er heel echt uit. De sneeuwpop had 3 aanrijdingen veroorzaakt en werd daarna door de pliesie zelf vernield...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Nee, eerdere "giften" van frietvet en andere zooi hebben mijn pomp van binnen opgevroten dus ik tank alleen nog diesel en de eventuele afgewerkte olie die ik zelf uit mijn eigen voertuigen haal; ik hoef de zooi van een ander niet meer, te vaak zit er toch iets van koelwater of remvloeistof in...
sponsoren alleen in klinkende munt of flapperende bankbiljetten.... (of pinnen aan de pomp)
R4F6GTX Automaat schreef:Nee, eerdere "giften" van frietvet en andere zooi hebben mijn pomp van binnen opgevroten dus ik tank alleen nog diesel en de eventuele afgewerkte olie die ik zelf uit mijn eigen voertuigen haal; ik hoef de zooi van een ander niet meer, te vaak zit er toch iets van koelwater of remvloeistof in...
sponsoren alleen in klinkende munt of flapperende bankbiljetten.... (of pinnen aan de pomp)
Ja remolie lijkt mij ook niet echt goed.
Ik zal je wel een pm sturen.
Want hier mag je het alleen over winter hebben.
Dorset is het grootste oldtimer, klassieker, millitair, landbouw , stoom gebeuren van Engeland, duurt ik geloof een week. de opp. van het gebeuren is div. voetbalvelden groot.
gr.Jan.
deutz schreef:Dorset is het grootste oldtimer, klassieker, millitair, landbouw , stoom gebeuren van Engeland, duurt ik geloof een week. de opp. van het gebeuren is div. voetbalvelden groot.
gr.Jan.
Beltring is ook erg groot
maar Dorset klinkt interessant, vooral dat stoom....