Sommigen kunnen zich nog wel herinneren dat ik in Tanzania gewerkt heb. Ik ben nu een aantal jaren werkzaam in de duurzame energie. Mijn hele afdeling wordt helaas opgeheven. Tijd om een oude droom waar te gaan maken: Ik wil ontwikkelingssamenwerking en duurzame energie verenigen. Samen met mijn vriendin gaan we in Cambodja jongeren trainen om zo een inkomen op te bouwen en zonne-energie te promoten. Unique uitzendbureau geeft 50.000 euro weg aan iemand om daarmee zijn ambitie waar te maken. Een voorselectie van de ambities vind plaats op aantal stemmen.
Hieronder staat de link waarin ik uitleg wat ik samen met mijn vriendin wil gaan doen in Cambodja en waar je ook kan stemmen. Dit gaat via sociale media als linked-in, facebook, hyves en twitter. Tip: Wie op alle 4 actief is kan dus 4 keer stemmen. We hebben nog een week de tijd om bij de 10 meest gestemde voorstellen te komen. Als iedereen mee stemt moet dat lukken!
Ik bied bij deze vast mijn nederige excuses aan voor het misbruik van het forum, maar hoop op jullie stem(men). En eventueel ook op die van jullie partners/kinderen/collega’s/etc.

Groetjes, Brecht
http://bit.ly/fZb3ny" onclick="window.open(this.href);return false;