Mijn R4 heeft al een hele tijd geduldig staan wachten op deze dag: de dag dat ik tijd had voor zijn roest.
Ik ben nog niet echt een ervaren sleutelaar aan auto's (wel aan brommers) dus het gaat allemaal nog niet heel vlug, maar dat is ook niet belangrijk.
Vandaag alleen toegekomen aan het "analyseren" van de roest op de bekende plek: het randje bij de achterschermen. Na daar de (volgens mij originele) kit weggehaald te hebben ontstond er wat natuurlijke ventilatie. Oeps

Maar goed, verder ontstaat er aan de binnenzijde van de achterspatborden (in de kofferruimte) een roest bel:

De plek aan deze kant van de kofferruimte is het ergst. Aan de linkerkant begint het ook al te bobbelen op dezelfde plaats.
Die roestbel van de foto lijkt me vrij ver door, maar aan de buitenzijde is echter niks te zien omdat dit plaatje voor de plek zit:

Nu vraag ik me af waar dit stuk dubbele plaatwerk voor dient. Zo ver ik kon zien zit er niks aan vast of zo..
En hoe zijn die roestplekken daar het best aan te pakken? Lijkt me lastig lassen zo
Groeten David