Misschien leuk te weten een kameraad van mij heeft een paar jaar geleden geprobeerd om met een F4 die hier niet meer door de APK kwam rond de wereld te rijden!
Geen enkel onderhoud gewoon benzine erin en rijden! Vele mooie verhalen moeten aanhoren , aangekomen in Australie mochten ze er niet in de auto was te ver verrot..... 3 weken aan het lassen geweest op een scheepwerf in de aankomsthaven daarna Australie doorkruist.
In India ging de voorruit kapot, 4 weken zitten wachten op de ANWB die hadden een nieuwe vooruit opgestuurd tussen 2 stukjes karton met het gevolg dat het ruitje zo de vuilnisbak in kon, geen nood in India andere laten maken.
Auto is helaas afgebrand in Zuid-Amerika anders had hij beslist Nederland gehaald.
mvrgr hans vooijs
met een F4 de wereld rond
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Contacteer:
Re: met een F4 de wereld rond
Dat is nou een stoere actie....
-
- Contacteer:
is er ook beeldmateriaal van? ben zeer benieuwd
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
- Contacteer:
Ik weet het niet, zal Marnix dat is de knaap die de poging ondernam het vragen of hij foto's ed heeft van het avontuur.
Maar op het ogenblik zit hij volgens mij in Zuid-Amerika treft de voorbereidingen voor de komende Dakar!
mvrgr hans vooijs
Maar op het ogenblik zit hij volgens mij in Zuid-Amerika treft de voorbereidingen voor de komende Dakar!
mvrgr hans vooijs
hans