4
4gtl
4l
4tl
byebye
carte jeune
clan
export
f4
f6
jogging
jp4
parisienne
pickup
plein air
r3
rodeo
safari
salü (D, 1988)
savane
sinpar (4 x 4)
sixties
super
vagabund (D, 1982)
maar wie kent de Suissaquatre:

is dit iets officieels?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Iemand ook enig idee wat hiervan het praktisch (en esthetisch) nut is?Hanz schreef:Bijzonder hoe de achterportier en het raampje dicht zijn gemaakt.
Het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met (de joegoslavische variant van) grijze kentekens. Zie trouwens ook de binnenkant:Rutger-peer schreef:Iemand ook enig idee wat hiervan het praktisch (en esthetisch) nut is?
Shopping, dat ken ik niet? Plaatjes? Ik vroeg me ook af wat ik destijds met Sal~^1/4 had bedoeld. Naar ik meen heb ik het begin van dit lijstje uit een ander topic overgenomen.jeffr4 schreef:Ik mis in je lijstje de belgische shopping uit 1982![]()
Jouw toch bekend????????
En de Sal~^1/4 uit D 1988, bedoel je daarmee de Salu ???
daar hoef je toch geen Spaans voor te kennen wil je dit lezen... lijkt me vrij gemakkelijkjeffr4 schreef:
Met jouw spaans Hans, zal dit wel lukken :
http://club4567.mforos.com/689188/52616 ... ssaquatre/
Hanz schreef:Shopping, dat ken ik niet? Plaatjes?
Kende je 4 jaar geleden ook al niet, Herr Hanz. Is de foto overtuigend genoeg? Weet er ook nog ééntje staan.jeffr4 schreef:Hanz schreef:Shopping, dat ken ik niet? Plaatjes?
Ik zie het het ja, behoort blijkbaar tot de obscuurdere modellen samen met de Funny en de Suissaquatre. Nog iemand aanvullingen?4 safari schreef:Kende je 4 jaar geleden ook al niet, Herr Hanz.
is het niet een sinpar?p304c schreef:ik weet zeker dat er begin jaren tachtig een uitvoering was die "dakar" heette, donkerblauw met een witte streep op de zijkant en met witte velgen dacht ik maar zeker met een bullbar met extra koplampen en ik kan er echt nergens enig bewijs van vinden.