Ik ben Annette en woon in Losser, in het oosten des lands. Ik ben sinds begin dit jaar de trotse bezitster van een R4 tl ooit gebruikt door de franse landmacht.
Nadat hij de afgelopen winter/lente in onze garage had gestaan, ben ik in de zomervakantie vol goede moed begonnen met het ontmantelen van de binnenkant. Het bleek dat er nogal wat schade was, gaten in de voetenbak, bij de bevestiging van de veiligheidsriemen e.d.

Ik heb het laswerk door een familielid laten uitvoeren en hij ontdekte al doende nog wat meer gaten aan de onderkant; balken en nog wat bekende plekken.

Maar al met al is na het nodige reparatiewerk de auto toch door de APK gekomen en rijd ik nu in m'n (gedeeltelijk overgespoten) karretje rond.

Ik ben nu bezig met de puntjes op de i te zetten qua interieur en hoop in het voorjaar (als de temperaturen weer wat hoger worden) weer verder te kunnen met schuren, plamuren en verven.
Ik heb in de afgelopen tijd heel wat informatie van deze site kunnen halen en ik hoop dat, als het nodig is, ik op jullie steun en goede raad kan rekenen.