Un bricolage...... of hoe noemen ze dat.... eigen knutsel, maar had toch ook zo een teilholletje kunnen
zijn ofzo.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
De echte R4 specialist ,weetie het misschien, of istie nog op vakantie.....in Uruqua??jeffr4 schreef:
Een 4L in Uruqua.....maar wie,wat, waar, hoe, 1970 ??????
Oke, maar het lijkt mij toch een officiele uitgave van de R4 en was ik benieuwd naar de detailsplakjes schreef:Kan aan mij liggen, maar vraag me toch af wat het nut van deze verbouwing is.
Hij is lelijk, onpraktisch, en de ontwikkeling zal ook nog wel geld gekost hebben.
Niet zo heel veel natuurlijk (zal wel een kliko designer zijn geweest)
Ja dat er verschillen zijn per land snap ik.Rudi schreef:Elk land heeft zo z'n eigen auto-uitrusting.
In Argentinië moeten ze bijvoorbeeld op alcohol kunnen rijden.
De Spaanse F4-6 was verhoogd.
Geef anders eens een voorbeeld wat de beste uitvoering is/was, zonder meteen alles in een vakje te proppen.
Ja is leuk fotosjoppen, ik ben bijna iedere week wel profie bezig met voodoosjoppe,R4F6GTX Automaat schreef: Je bent goed in fotosjoppen...
Valt wel mee, het kwam toevallig redelijk goed uit.R4F6GTX Automaat schreef:Je bent goed in fotosjoppen...
hahajeffr4 schreef:
maar deze heeft toch echt bestaan, de Renault R4 MINI uit Uruquay, al is het een lelijk,
onpraktische kliko, waarbij wordt getwijfeld aan het nut van de verbouwing,
deze uitvoering heeft wellicht meer nut ?![]()
![]()
:
![]()
Er staat mij bij dat het hier niet zozeer om een verbouwing gaat; de dingen werden als zodanig gebouwd door IKAjeffr4 schreef:de verbouwing