Nee ik ook niet, zie niks in die koetsen.Rik schreef: niet eens zin om te zoeken
Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Wat is dit nu weer?
Als je zoekt op 'London-Brighton' kom je hem vast tegen.
Zal wel iets met electra zijn of zo...
Zal wel iets met electra zijn of zo...
-
Ik dacht dat dit topic meer was voor auto's, niet voor koetsen, taartscheppen, zetpillen en surfplanken.... 

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Dit lijkt meer op een stealth dan op een auto.
Ik vind dat alles wat op de markt komt en 3 wielen of meer heeft tot deze categorie behoort,
oud of nieuw, Amerikaans of Chinees (sambal bij), je kunt het zo gek niet bedenken.
Ik heb soms een week of langer geen tijd om eens te reageren, soms is het iets dat me aanspreekt en soms hou ik het voor gezien.
Ieder zijn ding.
Ik vind dat alles wat op de markt komt en 3 wielen of meer heeft tot deze categorie behoort,
oud of nieuw, Amerikaans of Chinees (sambal bij), je kunt het zo gek niet bedenken.
Ik heb soms een week of langer geen tijd om eens te reageren, soms is het iets dat me aanspreekt en soms hou ik het voor gezien.
Ieder zijn ding.
Tramontana R Edition, een Spaans ding met een 550 pk of 720 pk sterke V12.
NEXT!!
Niemand een idee bij deze Italo-Duitser?
heeft wat weg van
http://www.carstyling.ru/en/car/1991_vo ... _vario_ii/" onclick="window.open(this.href);return false;
vr gr Fons
http://www.carstyling.ru/en/car/1991_vo ... _vario_ii/" onclick="window.open(this.href);return false;
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Ik heb in augustus naar een moderne versie van een AMC AMX gezocht, daar lijk het model wel op.
En op Alfa Romeo en Amerikaanse concept cars gezocht.
Maar daar kwam niks uit.
Dus heb ik het maar opgegeven.
En op Alfa Romeo en Amerikaanse concept cars gezocht.
Maar daar kwam niks uit.
Dus heb ik het maar opgegeven.