Ik ga alleen met de Parisienne. Renault Frankrijk had verzocht er foto's van te mogen maken, en deze was ik zelf van plan, dus dat kan mooi gecombineerd worden.
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
Ja, ik ga vaak mee in het enthousiasme van een andere en die grenst soms aan hondsdolheid
en oh ja het is stadsdeel Saint-Germain, als je er naar toe wilt,Rik
Die is er vooralsnog niet binnen het selecte gezelschap dat aan dit bliksembezoek deelneemt, maar niets zal ons ervan weerhouden een passante met hond te charteren. Ik heb LaDuree overigens op de hoogte gesteld van het plan, voor het geval ze er nog commerciele vruchten van willen plukken.
Het lukt me niet om de streetview url op te slaan, als ik 'm daarna open kom ik steeds een paar 100 meter verder uit. Maar met het adres hierboven moet het toch lukken.
De 4 gaat overigens op de trailer mee.
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
@Hanz,
Ik zie wel een wegsleepbord, eenrichtingsverkeer, zebrapad, die zwarte hoge palen bij het pad????
Anders kun je heel veel met photosjoppie....als ik wil ben ik er al geweest , zeker voor
de finishing touch met mijn kever, die heeft Bram ook nodig! Ben ik effe blij met mijn keverhistorie, die
dus ook maar mee op de trailer.
In mijn beperkte gezichtsveld zie ik er natuurlijk een kever in
en als ik langer kijk nog steeds, maar een 4cv is ook goed, is via via te regelen,
wel niet dezelfde kleur.(moet toch wat verzinnen om mee te gaan, is het geen DS Pallas, heb ik ook nog)