Ik plaats onderstaand bericht namens Anne Lucardie van vh. Garage Gordini in Maassluis. Op zaterdag 24 april is er een open dag op de nieuwe locatie en iedereen die dit leest is van harte welkom.
Erik
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aan klanten ,collega’s, leveranciers ,vrienden, bekenden en belangstellenden,
Onderwerp: Opening ‘Gordini going south’
Oosterland, 12 april 2010
Na het beeindigen van Garage Gordini op de locatie Noorddijk 55 te Maassluis, is het na veel verhuizen en voorbereiding een feit: we gaan verder op een mooie locatie in het fantastische dorp Oosterland!
Hoofdactiviteit wordt de winkel met modelauto’s, automobilia, muziekverwante artikelen en uiteenlopende nieuwe en gebruikte goederen.
Om dit te vieren organiseren wij een open dag ; 24 april a.s., waarvoor wij jullie bij deze uitnodigen.
Voor hapjes en drankjes wordt gezorgd, mooi weer hopen we op. We rekenen in ieder geval op een goede sfeer.
Begin 10.30 uur, einde ongeveer 18.00 uur .
Hopelijk tot ziens ,
Anne
Maudy
Erik
Yvonne
Sjef
Adres ;
St. Joostdijk 45,
4307 AS Oosterland (tussen Bruinisse en Zierikzee)
tel; 0111 647516
Tot 13.30 uur serveren we koffie en drankjes met zoete en hartige hapjes, vanaf 13.30 uur zal er een lopend buffet met soep, broodjes en salades aanwezig.
Open dag in Oosterland (Zeeland)
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Open dag in Oosterland (Zeeland)
.. reminder ..
Zaterdag is het fantastisch lenteweer met volop zon en slechts alleen wat hoge sluierbewolking. Het blijft overal droog en de temperatuur loopt op naar maximaal 18°. (rijnmond.nl)
Wie maakt er morgen na de zaterdagse boodschappen met het viertje een rit naar het zonnige Zeeuwse Oosterland? Er is GRATIS verse koffie, hapjes, soep, broodjes, bier, fris, wijn enz. enz.
Zaterdag is het fantastisch lenteweer met volop zon en slechts alleen wat hoge sluierbewolking. Het blijft overal droog en de temperatuur loopt op naar maximaal 18°. (rijnmond.nl)
Wie maakt er morgen na de zaterdagse boodschappen met het viertje een rit naar het zonnige Zeeuwse Oosterland? Er is GRATIS verse koffie, hapjes, soep, broodjes, bier, fris, wijn enz. enz.
Re: Open dag in Oosterland (Zeeland)
Ik niet, heb al een ander ritje gepland (ladder).
Daarbij, naar Zeeland ga ik graag met de Scenic, mosselen eten of uitwaaien in Domburg.

Daarbij, naar Zeeland ga ik graag met de Scenic, mosselen eten of uitwaaien in Domburg.