Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Re: Wat is dit nu weer?
Oh das een mooie wagen. Kweet zeker dat ik die al eens eerder gezien heb maar kan er momenteel echt niet opkomen 

Dezelfde auto zonder het ijzerbouw kippegaas vlechtwerk hartvormige grill,
maar de mooie uiteindelijke grill

maar de mooie uiteindelijke grill

-
Oh verdorie. Ben die tegengekomen een paar dagen geleden en dacht dat het die niet was doordat de grille anders was.
vind die nu wel niet meer terug zeker

vind die nu wel niet meer terug zeker

-
Hog dat doet me denken aan een atalate maar is een beetje serieus uit de tijd 

atalate of bedoel je.... atalante ? Die Atalante !miniman_78 schreef:Hog dat doet me denken aan een atalate maar is een beetje serieus uit de tijd
-
Dat wordt toch moeilijk zoeken hoor. Het is net een mix van de atalante en de trident iceni 

Goed bezig, de stijlelementen zijn inderdaad geinsprireerd op de bugatti en ook op de tatra 600 serie.miniman_78 schreef:Dat wordt toch moeilijk zoeken hoor. Het is net een mix van de atalante en de trident iceni
Met name in de vorm van de achterzijde is dit terug te vinden.
Ik heb het gevoel dat tegen het weekend het forum plat gaat, iedereen wil klussen en rijden en klussen en...
Zelf heb ik weinig sjoege van de auto, wat je zelf al zei de daklijn komt overeen met een Tatra.
Zelf heb ik weinig sjoege van de auto, wat je zelf al zei de daklijn komt overeen met een Tatra.
Inderdaad Rudi, zelfs IK heb het druk metie R4 van mij, mooi weer, dus twingo dakkie opengooien en rijden naar.......ohja naar ..Joreno.. vandaag.Rudi schreef:Ik heb het gevoel dat tegen het weekend het forum plat gaat, iedereen wil klussen en rijden en klussen en...
En een hoop zijn naar Zeeland natuurlijk voor het Gordini gebeuren en anderen zelfs eh.... ladders ophalen

Dus dan maar na het weekend verder.... Prettige dagen en geniet van het sleutelen, rijden, zon en elkaar

ik geef het op, heb met het laplazerus gezocht, maar vinden zit er niet in
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
Gevonden: 2006 Faralli and Mazzanti Antas V8 GT (http://www.netcarshow.com/fm_auto/2006-antas_v8_gt/)
Ford Model 40
A rare beastly Ford Model 40 Special roadster, custom built in 1934 for Edsel Ford, then President of the Ford Motor Company

A rare beastly Ford Model 40 Special roadster, custom built in 1934 for Edsel Ford, then President of the Ford Motor Company

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;