Er ontgaat mij een woordspeling der natuur... Maar 't is Pyramidegrijs ja, ik neem aan dat je dat bedoelde. Dezelfde kleur als de micro-crack-bak, en mijn 3.
Ik zat net foto's van mijn hobby ballonvaren te bekijken en daarbij viel me op dat de door jouw zo gezochte schuiframen, wel heel veel lijken op de door Land Rover gebruikte kunststof schuifruiten in de 109 series.
Ik heb nooit stil gestaan bij die afmetingen, maar je zou eens een gokje kunnen wagen.
Is die gelijkenis ook waarneembaar als je niet vanuit een ballon kijkt?
Maar hoe dan ook, ik heb via Ap 2 ruitdelen betrokken die samen met wat ik had tot bruikbaar geheel verwerkbaar zouden moeten zijn. We gaan het weldra weten...
Ah, zo. Ja. Dat komt omdat het forum sinds een jaar of zo de foto's trunkeert.
Maar er gaat niet gekozen worden. De micro-crack-bak is de 4F zoals ik 'm eigenlijk altijd wilde, dicht en met buisbumper aan de voorzijde. De andere is onderhand compleet omverkoopbaar geworden door de kosten die eraan gemaakt zijn, en daarnaast zal het uiteindelijk ook wel een mooi ding worden, waarvan ik het zonde zal vinden om 't weg te doen.
De lak wordt in Tilburg gemaakt, door een leverancier aldaar, en de carrosseriekit komt deze keer van de Brezan. Duur spul (15 euro per patroon), maar het werkt wel prettig.