You are right, I am a police-officer and I can get no satisfaction if I donot
see the rolling stones by myself

So I inspect the mountain every day, that's what we R4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
@Fons,@bram
goed gesprek
of nieuw spelletje?
vr gr Fons
ps comment ca va avec la camionette dór?
La camionette dór?? verkeerde kleur opgezet? Bronze ou argent??Boerammetje schreef:Vorig weekend leek het daar ook al even op, maar toen was er om onnavolgbare redenen een verkeerde kleur opgezet...
Okeeee, al doende leert men, maar wie moet niet de grenzen verleggen tegenwoordig.Boerammetje schreef:Nee, de verkeerde grijstint. "Camionette d'or" refereert met recht naar de reeds lang overschreden 10k grens...
bij ons is een spuiterij waar je het zo duur kunt maken als je wilt. Voor mijn R5, waar we zelf de bumpers enz erafhalen, was de offerte 1500 euro als hun alles doen wbt schuren, deukjes eruithalen enz. Dan geven ze volledige garantie. Zelf schuren, ontdeuken enz is goedkoperRudi schreef:In welke prijs moet ik denken als je een F4 laat spuiten?
wil je hem na het spuiten dan al wegdoen? ik denk dat de jouwe met al je wijzigingen, strepen etc (ladder kwam toch ook op het dak?) toch al anders beoordeeld zal worden, dus doe gewoon wat je zelf wil en denk niet aan verkopen, ik denk namelijk niet dat je die investering in dit geval snel terug zal verdienenRudi schreef:maar twijfel enorm aan de verkoopwaarde