Dat waren Steijn en Susette. Zoiets dachten Roel en ik ook al! Die twee zijn niet wijs. Ondertussen ook niet meer bij elkaar maar al paar jaar gelukkig met iemand anders.
Dat zou een leuke stoet kunnen zijn ja.
Ik vraag me alleen nog af hoe we ons viertje in moeten kruipen met die jurk enzo. Misschien moet mijn vriendin maar achterin gaan zitten
Help, mijn vriendin wil een renault 4. maar ik vind dat stiekem ook wel leuk...
martijnT schreef:Dat zou een leuke stoet kunnen zijn ja.
Ik vraag me alleen nog af hoe we ons viertje in moeten kruipen met die jurk enzo. Misschien moet mijn vriendin maar achterin gaan zitten
dat moet in een f6 wel lukken hoor, ik heb mijn 4 overigens 2x uitgeleend voor een bruiloft en dat ging prima! maar ligt natuurlijk aan de jurk he...
martijnT schreef:Dat zou een leuke stoet kunnen zijn ja.
achterin gaat prima let wel op het slot, heeft scherpe kantjes en dan kan de jurk beschadigen.
De liefde voor elkaar en de R4 gaat soms heeeeel ver, dus MartijnT, je vriendin wilt graag een R4??
Het voorbeeld is reeds gegeven door de Sikkema's in 2006, een R4 helemaal wit spuiten, maar van binnen ook geheel wit aankleden en dan trouwen, je ziet moet kunnen met de trouwjurk!!
haha nou bij mij komt het er wat anders uit te zien. de nog rijdende F6 zit vol pokken en je kan door de bodem heen kijken. Maar dat mag de pret niet drukken.
De oplossing is nabij, ik heb nog een F6 gekocht en deze ligt in onderdelen in de schuur. no way dat ik deze op tijd klaar krijg.
Help, mijn vriendin wil een renault 4. maar ik vind dat stiekem ook wel leuk...