Heerlijk dat internet

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
brecht
Contacteer:

Heerlijk dat internet

Bericht: # 115257Bericht brecht »

Haha, soms vind ik internet zo heerlijk:

Had winterbanden nodig voor de 504, dat was geen probleem, binnen een dag geregeld, maar echt tijd om ze in Eindh op te halen had ik nog niet. Nu had Rene van dit forum nog stoelen nodig, die is hij zondag op komen halen en geruild voor: een setje winterbanden uit Eindhoven die hij voor me opgehaald had. Makkelijk toch?

En het mooiste: hij had nog een F6 voorruit mee. Deze heeft een bekend stil forumlid in Belgie geregeld. De ruit was afgeleverd in een klein dorpje in het zuiden, daar weer opgehaald door Rene, en via zijn huis in Eindhoven nu in Woerden terecht gekomen. Willem: hij ligt voor je klaar hoor!

onze eigen R4koerier service.

volgende week rij ik naar Oostenrijk: iemand nog wat nodig? :lol:
Mark4GTL
Contacteer:

Re: Heerlijk dat internet

Bericht: # 115509Bericht Mark4GTL »

geen sneeuw :roll: die mag je daar laten :lol:
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Willem de Zwijger

Re: Heerlijk dat internet

Bericht: # 115560Bericht Willem de Zwijger »

Ik ben net goed en wel terug uit de sneeuw van Oostenrijk alwaar de R4F6 zich probleemloos weerde, - werd nog gefotografeerd op de Duitse snelwegen, ja meneer leuke auto, ik noemde het altijd mijn hondehok.
In het midden van de economische crisis mocht ik het wagenpark bij onze Oosterburen aanschouwen, nog nooit van mijn leven op 1 dag zoveel schnelle gründliche unverfroren Auto's gesehen...
Affijn, kom terug, open veel te laat mijn mailbox vandaag....tada, de voorruit ligt na 3 etappes in Woerden.
Lang leve het Internet, maar vooral zijn bewoners, de stam der R4 enthousiastelingen.....
Plaats reactie