Ik heb de site van car-a-tow, proffies op dit gebied aangehaald, omdat de triangel wordt vastgemaakt aan de
chassis ipv aan de draagarmen, dus daar kan het niet aan liggen.
De grote van het trekkende vtg, camper b.v. maakt ook niet uit, al zet je een R4 voor een R4
Emailtje aan Car-a-tow Europe NL aan Tjeerd Rauwerda leert : (citeer) "Het gebruik van het systeem is niet beperkt door de grootte vh voertuig. Indien u bijv, een smart achter een fiat panda wilt meenemen, is dit geen probleem, ook niet in de bochten. Van slingeren is geen sprake, het getrokken voertuig volgt altijd de trekkende" Zie ook hun site bij"vragen"item : is er kans op slingeren.

Volvo PV Kattenrug voor een 2CV kwakkwak, rijdt al jaaaaaren hiermee, al zetie 'm er bijna haaks op, kan natuurlijk niet helemaal vanwege de triangel, maar dan volgt de 2CV nog, wel in zijn eigen bocht en de maximale uitslag van de wielen, dus denk aan de stoep e.d. Maar volgens deze eigenaar nooooit geen problemen in scherpe bochten gehad en een eend kan overhellen!