
Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Zal beginnen met een fotootje waar de deur open staat....


"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
het is een Amerikaan.... (zo lelijk kan trouwens ook alleen een Amerikaan bedenken...)
De techniek is van een International Harverster (die maakt trucks en tractors en zo...)
De deur zit aan de achterkant zodat de passagiers bij een eventuele crash beter beschermd zijn
De techniek is van een International Harverster (die maakt trucks en tractors en zo...)
De deur zit aan de achterkant zodat de passagiers bij een eventuele crash beter beschermd zijn
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: Wat is dit nu weer?
The Mohs Ostentatienne Opera Sedan
http://www.ectomo.com/index.php/2008/08 ... #more-3280" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ectomo.com/index.php/2008/08 ... #more-3280" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wat is dit nu weer?
en omdat degene die het geraden heeft een nieuwe mag plaatsen......


R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
- Locatie: Harderwijk
Re: Wat is dit nu weer?
jaha, ik heb het begrepen....schoapke schreef:en omdat degene die het geraden heeft een nieuwe mag plaatsen......


___________________________________


-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
- Locatie: Harderwijk
Re: Wat is dit nu weer?
de Ford Nucleon, 1958 . Als ik het engels goed heb begrepen is het maar goed dat dat ding nooit op de markt is gekomen. Rijdend atombommetje
___________________________________


-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Mummelvrouw schreef:de Ford Nucleon, 1958 . Als ik het engels goed heb begrepen is het maar goed dat dat ding nooit op de markt is gekomen. Rijdend atombommetje
Goed bezig Ilona!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
- Locatie: Harderwijk
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
Re: Wat is dit nu weer?
nu mag jij wel de volgende plaatsen 

Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
- Locatie: Harderwijk
Re: Wat is dit nu weer?
___________________________________


-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: wo sep 17, 2003 2:00 am
- Locatie: Harderwijk
Re: Wat is dit nu weer?
hey, zitten jullie nog steeds carneval te vieren??



___________________________________


Re: Wat is dit nu weer?
Heb je de foto nog een maatje groter, ik kan zo het verschil niet zien tussen een Borgward en een Peugeot 403...
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Hoeft ook niet want dat is het niet. Wat het wel is .... Horch Sachsenring P 240 Cabriolet Bj. 1956/58Rudolf2 schreef:Heb je de foto nog een maatje groter, ik kan zo het verschil niet zien tussen een Borgward en een Peugeot 403...
1956 -1958 wurden 5 Sonderanfertigungen des Sachsenring P 240 in ein viertüriges Cabriolet hergestellt. Sie dienten ausschließlich Repräsentationszwecken der NVA für den damaligen Armeegeneral Hoffmann. Technisch basierten alle auf der Limousine, mit Sechs-Zylinder-Reihenmotor, Hubraum: 2407cm³, 80 PS, Verbrauch 12-15 Liter, Höchstgeschwindigkeit 140km/h. Alle existieren noch heute - ein Exemplar im EFA-Automobilmuseum in Amerang.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: Wat is dit nu weer?
en bedankt, kan ik stoppen met zoeken, snel een nieuwe dan, heb er nu de tijd voor 

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Okeej, omdat je het zo lief vraagt:


"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"