Caravan achter R4 ??
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Caravan achter R4 ??
Ik rij al jaren met een Eriba Puck achter mijn GTL, maar deze heeft een 1108 cc motor.
Dat gaat redelijk goed tot nog toe heb ik alle evementen van onze club kunnen bereiken.
Dat gaat redelijk goed tot nog toe heb ik alle evementen van onze club kunnen bereiken.
Hans, ik weet niet hoe handig je bent, maar er zijn toch enkele creatievelingen, die hun R 4-us doorzetten en zelfs een teardrop of rapido niets vinden, tja klep omhoog,tentzeil eromheen, dan kom je toch ook een heel eind.

In dezelfde kleur, dan is het pas echt af en hoor je er helemaal bij.

In dezelfde kleur, dan is het pas echt af en hoor je er helemaal bij.
Een kennis van mij, heeft in Duitsland een caravan gekocht, die achter een R4 past, van
Oostduitse kwaliteit, die toendertijd paste achter de Trabant. Ze zijn nog genoeg te vinden en voor
weinig geld. Het is de Weferlinger LC9-200. Het is niet degene, die op de foto's staat,
dit alleen ter illustratie:

En bekijk de website: http://www.weferlinger.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Oostduitse kwaliteit, die toendertijd paste achter de Trabant. Ze zijn nog genoeg te vinden en voor
weinig geld. Het is de Weferlinger LC9-200. Het is niet degene, die op de foto's staat,
dit alleen ter illustratie:

En bekijk de website: http://www.weferlinger.de" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Geweldig! Moet je staand slapen of past er een bed in?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
@Paul,
blij dat je het geweldig vindt, daarom heb ik deze info ook op het forum gezet. Je moet elkaar helpen toch als er hierover een topic wordt opgestart en je je R4 medeliefhebber niet buiten wilt
laten staan,
of slapen,
of zelfs staand slapen.
Helaas of gelukkig is de R4 geen mighty sleurhut trekker, dan kon mijn Knaus met dubbele tandem er wellicht achter, maaaaaaar je kunt er echt in slapen :
interieur :

en voor de afmetingen,....... wel de tafel inklappen natuurliijk

Op de site van Weferlinger staat nog meer info en daarom door mij ook toegevoegd, je kunt er nog veel meer in doen, maar dan wel deur dicht, gordijntjes ook en .... de pootjes uitdraaien!
blij dat je het geweldig vindt, daarom heb ik deze info ook op het forum gezet. Je moet elkaar helpen toch als er hierover een topic wordt opgestart en je je R4 medeliefhebber niet buiten wilt
laten staan,
of slapen,
of zelfs staand slapen.
Helaas of gelukkig is de R4 geen mighty sleurhut trekker, dan kon mijn Knaus met dubbele tandem er wellicht achter, maaaaaaar je kunt er echt in slapen :
interieur :

en voor de afmetingen,....... wel de tafel inklappen natuurliijk

Op de site van Weferlinger staat nog meer info en daarom door mij ook toegevoegd, je kunt er nog veel meer in doen, maar dan wel deur dicht, gordijntjes ook en .... de pootjes uitdraaien!
-
Ik had bijna zo'n caravanneke kunnen kopen maar iemand was me net voor; jammer want ik vond het een erg leuk ding! Twas in de kleuren wit en roze...

Julien 280
Wel de plannen om er zelf eens een te maken maar ik heb al zoveel projecten.... plus ook al een caravan... of 2, 3...

Julien 280
Wel de plannen om er zelf eens een te maken maar ik heb al zoveel projecten.... plus ook al een caravan... of 2, 3...
-
Mijn SMV heb ik ook al achter m'n F6 met 1400 gehad, zonder problemen maar leek te groot...