Daan,
de R4 AT van Folkert had de voor en achter torsiestaven inderdaad( eigen fabriage)met een klem ingekort en met elkaar verbonden, dan wordt de auto stugger. En ja apk? en geeft een kortere lengte niet te veel kracht,geen vervorming?
Een dikkere stabilisatiestang voor (16 ipv 12mm) en een dubbele achter (F6), geeft dat juist de voorwielen beter op de weg geduwd worden, dus naast het betere bochtwerk en niet overhellen van de koets ook meer krachtoverbrenging van de motor.
Dus straks met die supersnelle E-motor ( AT is ouderwets/traag/grootverbruiker, milieuvervuiler) meer tractie.
Wil dan nog wel iet wat stevigere torsiestaven, niet inkorten, maar van een R5 AT, want ik wil nog wel wat veerkracht behouden in combinatie met de dempers. anders is je weggedrag bluppie.
Doe maar sjiek met je Nardi stuur!, die plaats je toch niet in een R4, maar bv in een sjieke engelse auto, een austin martin of italiaanse ferrari of zo? Gewoon een mooie Renault stuur, zie hiervoor ook de naaf, die wellicht is te gebruiken.
Ik verwacht dan ook geen originele Nardi-naaf voor een R4 , maar je kunt het proberen:
http://www.classicpassion.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan onder nardi, oh een naaf van de R 19 past ook, tja en zal wel prijzig zijn.
Je kunt ook eenzelfde stuurtje kopen als ik heb, zeker wanneer de diameter en bevestigingsboutjes overeenkomen en dan heb je een passende naaf, ga eens meten?

E. Hoving uit Groningen heeft wellicht nog een cplt stuur,ik meen voor 25 E. Bij interessse en passende naaf kan ik je zijn gegevens sturen (pb)