Gelukkig weer wat leesplezier zo net voor het weekend, maar er is toch een puntje wat mij dwars zit.
Begin ik vrolijk het colofon op de eerste pagina te lezen, staat daar bij lidmaatschap dat dat € 30,- per jaar is. Maar in het midden van de gele rakker zit een schrijven waar het bedrag van € 35,- wordt vermeld.
ik ook. Zo zie je maar; voor elk wat wils in contributieland.
Denk dat Ap niet bij club d'anciennes zit en ik heb geen zin om de laptop mee naar de wc te nemen om de jaarlijkse digitale nieuwsbrief te lezen.
schoapke was toch alleen geschrokken van de het redactiefoutje dat er op een plek 30 en op een ander plek 35 euro staat en volgens mij wil hij daarom een deel van de redactie doen.
of zie ik dat verkeerd?:-)
vr gr Fons
ps. als schoapke dat wilt doen wil ik wel een rubriekje gaan vullen bv over het omgaan met negatieve gevoelens tijdens het sleutelen aan de R4.
Lijkt me een schitterend idee. gewoon aanmelden zeg ik.
Maar helaas moet ik je teleurstellen wat betreft mijzelve in de redactie. Heb het op dit moment al redelijk druk met het voorzitterschap van stichting SOFT naast mijn andere activiteiten.
Het spijt me jongens en meisjes... Ondanks de dubbel check systemen is dit toch blijven staan...
Uiteraard is het 35 euro, zal het aan de volgende redactie meegeven!
Rik, heeft Benthe de VB al op school laten zien? Ik vond het een mooie foto en ze kijkt zo schattig dat de contributie al snel na betalen vergeten is!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!