Gezwabber van Tweety
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Gezwabber
moet op een slechte weg toch behoorlijk gerammeld hebben!!!!!!!!! 

niet geschoten is altijd mis!
-
Nu mijn probleem nog.... Heftige vibraties van achter (links) als ik rechts door een bocht ga boven de 80....
'k moet van het weekend ook maar is op onderzoek uit, maar ik moet er eerst nog 2 dagen mee naar me werk.... hopelijk is het met uitbalanceren verholpen, maar het kan ook wat ernstiger zijn....
'k moet van het weekend ook maar is op onderzoek uit, maar ik moet er eerst nog 2 dagen mee naar me werk.... hopelijk is het met uitbalanceren verholpen, maar het kan ook wat ernstiger zijn....
mmm
rechts een bocht, links trillen. Druk is dan van je wiel af, dus schokbrekers lijkt me niet logisch. of het zit juist in de bevestiging er van.
Ookmogelijk: zit je wiel wel vast? (zou ik ff controleren voor je er mee naar je werk gaat)
rechts een bocht, links trillen. Druk is dan van je wiel af, dus schokbrekers lijkt me niet logisch. of het zit juist in de bevestiging er van.
Ookmogelijk: zit je wiel wel vast? (zou ik ff controleren voor je er mee naar je werk gaat)
Ja nou wat zal ik zeggen.... M'n Linker kokerbalk is net voor de bevesteging van het silentblock door gescheurd...En ja het hele Chassis was 8 jaar geleden al niet echt hard.... Ik ben vanmiddag heel voorzichtig naar huis gereden, en nu moet ik gaan verzinnen wat ik zal gaan doen... Het hele chassis nog 1 keer helemaal proberen op te kalafateren, inclusief nieuwe silentblocks.... Of de sloop...met pijn in het hart... Voorwaarde voor renovatie is wel dat ik een overdekte plek kan huren voor een maand of 2 voor een redelijk bedrag in de buurt van mijn huis of werk...
Ergens vind ik het zonde om een technisch zo'n goeie auto te slopen, maar zoals m'n vrienden zouden zeggen....
"ben je 'r nou eindelijk doorheen gezakt !"
Want dit zat er echt al zolang aan te komen...
Nou mocht er iemand nog een ruimte weten ergens tussen a'dam west en Uithoorn (waar een auto in past)
dan heb ik misschien wel interesse...
Ergens vind ik het zonde om een technisch zo'n goeie auto te slopen, maar zoals m'n vrienden zouden zeggen....
"ben je 'r nou eindelijk doorheen gezakt !"

Want dit zat er echt al zolang aan te komen...
Nou mocht er iemand nog een ruimte weten ergens tussen a'dam west en Uithoorn (waar een auto in past)
dan heb ik misschien wel interesse...
balen! succes er mee.
-
Heb je Michiel (alias R5 LeCar) al gecontact? Hij heeft (of had) een mooie schuur in Amsterdam West, en heeft dit soort klussen zelf meerdere malen gedaan.
Welke kleur en welk jaar is de auto, opknappen geen bezwaar indien je hem wilt verkopen.Groet Lordje
Ik zou d'r eigenlijk een nieuw topic over moeten beginnen, maar ach.... ze is van '86 Kanarie geel en echt best rot... ook de carroserie heeft een aantal plekken waar plaatjes achter zitten enzo... en echt wil verkopen weet ik ook nog niet, maar hoe zal ik het zeggen, ze was 4 jaar geleden al bijna naar de sloop gegaan...'t is alleen, dan denk ik, ik koop gewoon een andere, en wat gaat dat dan kosten, en tja, dan heb ik zoiets van nou voor een paar honderd euro moet ik deze toch ook nog wel op orde kunnen krijgen, en die heb ik dan liever, hier weet ik wat ik heb... Motor 95% +, Koppeling vrijwel nieuw, Bak prima, voorwielophanging goed, fusees goed, voorwiellagers goed, achterwiellagers heel goed, remmen goed, Gasinstallatie 3 jaar oud..
Koelingsproblemen nada...Camperuitrusting heel relaxed, geschieden electrisch systeem met 2de accu (kan wel een nieuwe in is tenslotte 6 jaar oude deep cell) onder de motorkap.. ruitenwisser met interval, en achterruitenwisser... Voorbank met leren bekleding en stoelverwarming, handrem onder het stuur, net gereviseerde startmotor, best goeie banden, goeie halogeen koplampspiegels, oud type stuur, Temp meter, volt meter, digitale toerenteller en rijdt nog steeds 1:14 ong. op gas... Maar ja, ze is echt best rot..
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar als weegschaal mag je d'r iets langer over doen...
Ik moet alle mogelijkheden onderzoeken, Dus michel mocht je meelezen, of als iemand weet hoe ik hem een PB kan sturen .... graag !

Koelingsproblemen nada...Camperuitrusting heel relaxed, geschieden electrisch systeem met 2de accu (kan wel een nieuwe in is tenslotte 6 jaar oude deep cell) onder de motorkap.. ruitenwisser met interval, en achterruitenwisser... Voorbank met leren bekleding en stoelverwarming, handrem onder het stuur, net gereviseerde startmotor, best goeie banden, goeie halogeen koplampspiegels, oud type stuur, Temp meter, volt meter, digitale toerenteller en rijdt nog steeds 1:14 ong. op gas... Maar ja, ze is echt best rot..
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, maar als weegschaal mag je d'r iets langer over doen...
Ik moet alle mogelijkheden onderzoeken, Dus michel mocht je meelezen, of als iemand weet hoe ik hem een PB kan sturen .... graag !

-
Prima hoor, gebruik dit topic maar verder; mijn probleem is opgelost en de F6 zit momenteel in Bastogne en doet het weer prima.
Michiel is hier te vinden.
Maken, die R4!
Michiel is hier te vinden.
Maken, die R4!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
Re: Gezwabber van Tweety
Met zoveel unieke eigenschappen kan er inderdaad maar 1 conclusie zijn: restaurareren die handel!
Mee eens!
Geen snelle beslissingen nemen waar je spijt van kunt krijgen!
Geen snelle beslissingen nemen waar je spijt van kunt krijgen!
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Ja maar wie weet er nog ruimte in de buurt van m'n huis of m'n werk ????
Ik wil best wat huur betalen, ik denk dat ik er wel een maandje of 2 mee bezig ben...
ergens tussen a'dam west en Uithoorn..
en omgeving....
Ik wil best wat huur betalen, ik denk dat ik er wel een maandje of 2 mee bezig ben...
ergens tussen a'dam west en Uithoorn..

en omgeving....
Heeft Roberto niet onlangs een dergelijke klus aangepakt (zie zijn fototopic zwingarmbevestiging). Misschien kun je met hem wat afspreken? Ik kan in zijn profiel alleen niet vinden waar ie woont...
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Ergens in het oosten van het land als ik me niet vergis....nijmegen of arnhem ofzo....