R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: r4 gespot
rond de klok van acht een 4tje, kn-75-fl (denk ik) op de A2 bij de afrit leende, reed net iemand snel voorbij om de afslag nog te nemen waardoor hij op de rem moest, ik zat al op de afslag, blijft leuk om in het donker al van ver een 4tje te herkennen aan de lampjes!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
ha die Rik,
Wat een eikel was dat, hij sneed me bijna. Hij had zich denk ik een beetje verkeken op de snelheid waarmee de vrachtwagen aan het inhalen was.
Ik zag wel een auto (geen r4?) op de uitvoegstrook en die seinde ook met zijn licht, dacht eigenlijk dat je naar die eikel seinde (en niet naar mij). De eikel seinde naar je terug met zijn richtingaawijzer
vr gr Fons
Wat een eikel was dat, hij sneed me bijna. Hij had zich denk ik een beetje verkeken op de snelheid waarmee de vrachtwagen aan het inhalen was.
Ik zag wel een auto (geen r4?) op de uitvoegstrook en die seinde ook met zijn licht, dacht eigenlijk dat je naar die eikel seinde (en niet naar mij). De eikel seinde naar je terug met zijn richtingaawijzer
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
klopt, die begon daarna nog fijne handgebaren naar mij te maken, maar goed, dat lichtsignaal en de claxon was dus voor de 4!RVIER schreef:ha die Rik,
vr gr Fons
De legergroene F4 is tegenwoordig weer regelmatig te spotten bij Mobach? hoe heet die toko nu weer. Iig bij die grote aardewerk maker in Utrecht. was van Fuzzie geloof ik. Te slecht weer om naar t werk te fietsen?
vanmiddag een witte 4 op de parkeerplaats bij de kamer van koophandel, gaat er iemand een eigen bedrijfje beginnen?
kwashetnie, de mijne stond twee kilometer verder oostwaarts...
Rudolf
Rudolf
en waar is da dan?Rudolf2 schreef:kwashetnie, de mijne stond twee kilometer verder oostwaarts...
Rudolf
Ha eindelijk eens een spot. Op de a1 rond de klok van acht, net voor de ikea bij amersfoort richting amsterdam.
Een mooi blauwe gtl met gele koplampen. De vier was aan de beslagen/bevroren kant, niks nieuws
Was zelf niet met de 4 helaas.
Een mooi blauwe gtl met gele koplampen. De vier was aan de beslagen/bevroren kant, niks nieuws

Wat een feest ook nog een witte tl met achteruitrijlampjes op een afslag/rotonde richting utrecht of nieuwegein.

Vandaag 2 e Kerstdag, 27ste rond 16.30 in Vught ,Rembrandtlaan deze rode R4 zien staan met kenteken
71-XS-LS.

Achterop de tekst http://www.chezlafontaine.com" onclick="window.open(this.href);return false; , dus effe gekeken en een mailtje over mijn ongevraagde fotoopname en over "r4 gespot" geinformeerd en gezien de laatste nieuwsbrief van febr 2008 de stand van zaken nu.Wellicht ook nog een beetje reklame gemaakt voor Rob ( de beheerder/eigenaar?)
-
Op de parking bij de Albert Heijn in Hulst. Een beige Savanne, nog nooit eerder gezien hier.
- harbourseal
- Contacteer:
Baronielaan, Breda. Een Witte GTL.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Witte Aygo X voor mijn vrouw
woensdag avond rond 20.00 in haarlem (Zuid) een donkerblauwe met een wit (sneeuw) dak
vr gr fons
vr gr fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
-
- Contacteer:
in de film Blood diamond
een creme
een creme
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Vanmiddag rond 15:00u. op de Goudse Rijweg in Kralingen getoeterd en geseind naar een tegemoet rijdende beige F4 met bloemetjes stickers.