R5je

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gast

Bericht: # 11132Bericht Gast »

Heej !!! Ik ben in de positie om voor een prikkie een "modern" 5je te krijgen.
Ik ben niet bekend met deze auto en ik vraag me dan ook af of ook deze auto als pluk-4 kan fungeren zoals dat met de oude 5jes goed kan. Want dat zou de reden zijn om deze auto aan te schaffen..... Ik ben met name geinteresseerd in het tractie-systeem. Weet iemand of dit kan?
Goof

Bericht: # 11134Bericht Goof »

ja dat weet ik.
Nee, het kan niet.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Ron

Bericht: # 11146Bericht Ron »

Motorblok mutatis mutandis. Maar inderdaad, advies : niet doen. Zeg ehh.... is het een GT Turbo...?
Dan heb ik opeens interesse.
Gast

Bericht: # 11166Bericht Gast »

Jow, hier Martijn weer, Bedankt voor jullie antwoorden. Jammer, maar er zit toch geen haast bij. mijn '81er Gtl kan met 130 mille op de teller en een pas afgeronde revisie gelukkig weer een tijd mee.

Het was trouwens een "civiele" 5 1100, geen turbo, anders was hij sowieso van mij.....

300 euro, misschien iets voor de vrouw? :smile:

Groeten van Martijn
Ron

Bericht: # 11179Bericht Ron »

De zaken staan zo dat ik er eerder uit lig dan dat er nóg een auto bijkomt. Geen interesse dus. Dank.
Ron

Bericht: # 11180Bericht Ron »

Staat die 5 soms in Capelle a.d. IJssel? Dan zou je 50 euro winst maken. Klopt dat?
Gast

Bericht: # 11188Bericht Gast »

Martijn:

Ik ben niet te beroerd om winst te maken maar in dit geval weet ik de exacte prijs niet. Hij is me aangeboden voor 100-200 euro, door een vriend van me die bij een AUDI(vw...)-garage werkt nabij Leiden, dus het kan op zich wel Capelle ad ijssel zijn...
Maar zelf blijf ik graag uitkijken naar sterkere types motoren die zonder veel aanpassingen in een 4tje te zetten zijn.
Plaats reactie