Hieronder een foto van de vlek:

Dan nog een tweede vraag: ik wilde de olie vervangen en kreegt de dop onder de auto maar niet los, zijn hier tips voor?
mvg,
Gerrit
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
ik neem aan dat je de carterplug bedoelt? Zie hier voor een creatieve oplossingkpr schreef:Dan nog een tweede vraag: ik wilde de olie vervangen en kreegt de dop onder de auto maar niet los, zijn hier tips voor?
Ja, die plug ja. Die oplossing had ik ook al geprobeerd na zoeken op het forum met als gevolg dat onze WC nu een scheve deurklink heeft en de plug er nog steeds in zit.Hanz schreef:ik neem aan dat je de carterplug bedoelt? Zie hier voor een creatieve oplossingkpr schreef:Dan nog een tweede vraag: ik wilde de olie vervangen en kreegt de dop onder de auto maar niet los, zijn hier tips voor?
Er staan een paar op Flickr: een, twee en drie.Tweety schreef:Kan je een wat grotere foto van je auto plaatsen ... hij lijkt me wel mooi...
Ze hebben mij daar uitstekend geholpen. Dat wil zeggen, aan de onderdelennummers: de verdeler blijkt een duccelier uit een R5 uit 79 te zijn en daar is niets meer voor te krijgen wist de beste man mij te vertellen.Mark4GTL schreef:anders kun je het beste even langs Het Oosten gaan (Hulsmaatweg)
daar kunnen ze je vast wel helpen (naar mijn mening beter dan de Twimfa)
Het zal mij ook lukken, ik was al blij dat hij het type- en bestelnummer wist te achterhalen. Nu kan ik wat gerichter nabellen.Erik schreef:Gerrit laat je niet uit het veld slaan! Ook voor deze onsteking kun je punten krijgen. Magazijn en anders wind. Je kunt ook wel evn naar die jongens van Duckservice net over de grens! R5 uit 79 is prima te doen!
Gewoon even doorzetten. Ik wil ze anders wel even hier bestellen. Gewoon leverbaar.
gr Erik
Zondag ben ik Loenen, waarschijnlijk alleen wel wat later dan de bedoeling. Als je het kan meenemen, heel graag. Ik stuur je wel een DM met de type-nummers e.d.Erik schreef:bel gewoon Wind! die heeft het vast wel. ik ben zaterdag daar in de buurt dus mocht je zondag naar loenen gaan neem ik het wel mee.