Vrijbuiter-Club ????
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Vrijbuiter-Club ????
Ik kwam toevallig nog een R4-club tegen, de Vrijbuiter.
Is dit een totaal andere club of zitten de meeste mensen van hier ook daar?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik word betaald om gek te zijn
-
Re: Vrijbuiter-Club ????
ha-linn schreef:Ik kwam toevallig nog een R4-club tegen, de Vrijbuiter.
De betere, goedkopere, alternatieve, kleinschalige, schattige Renault Club van Nederland, maar vertel het vooral niet verder... we houden dat graag zo.
Een TOTAAL andere club dus...waar kwaliteit primeert op kwantiteit.
-
Ja, want in ons land van als-je-het-ergens-niet-mee-eens-bent-dan-splits-je-je-toch-af (waarschijnlijk nog een erfenis van de 80-jarige oorlog, toen is het denk ik zo'n beetje begonnen) zou het toch wel te veel van het goede zijn om maar 1 R4 club te hebben...Ieder volk krijgt de R4 clubs die het verdient.
@ Willem en 4 safari
Is deze discussie niet al lang gevoerd?? Ik zie niet in waar het voor nodig is om weer oude koeien uit de sloot te gaan halen?
Is deze discussie niet al lang gevoerd?? Ik zie niet in waar het voor nodig is om weer oude koeien uit de sloot te gaan halen?
Laatst gewijzigd door ap op vr sep 18, 2009 6:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben zo vrij geweest om je berichtje een beetje aan te passen Ap zodat de strekking van je mededeling beter overkomt
.

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
schijnbaar vond jij dat nodig

Dus jullie doen dus niets samen?? bijvoorbeeld club-dagen??
Ik word betaald om gek te zijn
Volgens mij niet, maar er zijn er dan ook die niks van elkaar willen weten. Technisch gezien is er ook nog een derde club geloof ik.
Samenwerken zou leuk zijn
Naast elkaar bestaan moet gewoon kunnen
Elkaar tegen werken ohwwww zo flauw
Misschien dat ik zelf nog een keer een club begin zich richtend op vlaamse en zuid nederlandsche R4 rijders
Samenwerken zou leuk zijn
Naast elkaar bestaan moet gewoon kunnen
Elkaar tegen werken ohwwww zo flauw
Misschien dat ik zelf nog een keer een club begin zich richtend op vlaamse en zuid nederlandsche R4 rijders

R4F4 FASA 1977
Het moet mogelijk zijn om meerdere clubs met een soortgelijke doelstelling naast elkaar te laten bestaan, daar zijn genoeg voorbeelden van kijk maar eens hoeveel clubs er zijn voor bv een R5 alleen is een samenwerking voor sommige leden van zowel de R4 club als de RVVC nog te vroeg, zoals ik al wel eens eerder heb aangegeven.
[/quote]
Daar wordt op dit eigenste moment hard aan gewerkt, nog enkele maanden geduld....

Daar wordt op dit eigenste moment hard aan gewerkt, nog enkele maanden geduld....
- dick holtrop
- Contacteer:
zelf ben ik lid van de vrijbuiterclub maar heb gelukkig de ellende van de splitsing niet meegemaakt.
maar ik heb ook wel contacten met de r4 club.!!
ik wil iedereen wel ontmoeten die ook Fan is van de R4, daar kan ik wel uren over praten.
alle andere zaken zijn voor mij bijzaken.
vrgr dick
is er ook een R4 club met alleen maar sleutelaars?
maar ik heb ook wel contacten met de r4 club.!!
ik wil iedereen wel ontmoeten die ook Fan is van de R4, daar kan ik wel uren over praten.
alle andere zaken zijn voor mij bijzaken.
vrgr dick
is er ook een R4 club met alleen maar sleutelaars?
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
niet omdat het moet maar omdat het kan
niet omdat het moet maar omdat het kan
ja die is er Dick dat is de friese r4 cross club

- Boerammetje
- Contacteer:
Indien er draagvlak is voor één van de volgende afsplitsingen wil ik daartoe wel radicale fracties in het leven roepen:
- R3 Club (waarom de overdaad van 4 als het ook met 3 kan);
- The Dutch Plein Air enthousiasts;
- Assocation des amateurs des Quatrelles quasi-Renault (Voor Dina, FASA en IKA bezitters);
- Parisienne babbelclub (onderverdeeld in riet- en ruitaanhangers, die om de week in het clubhuis samenkomen);
- Activiteitenvereniging "De trekstarters", waarin eenieder die een R4 model '62 met trekstarter heeft welkom is, en voor de rest niemand, omdat de buitenwereld slechts paupers omhelst.
- R3 Club (waarom de overdaad van 4 als het ook met 3 kan);
- The Dutch Plein Air enthousiasts;
- Assocation des amateurs des Quatrelles quasi-Renault (Voor Dina, FASA en IKA bezitters);
- Parisienne babbelclub (onderverdeeld in riet- en ruitaanhangers, die om de week in het clubhuis samenkomen);
- Activiteitenvereniging "De trekstarters", waarin eenieder die een R4 model '62 met trekstarter heeft welkom is, en voor de rest niemand, omdat de buitenwereld slechts paupers omhelst.
Leuk initatief
hoeveel trekstarters heb jij Bram en moeten die echt van een r4 zijn of mag een doufijntje ook?
maar niet te vergeten:
-belgacom r4 club [sponsor?]
-sixties-club met "een open geest"
-F6 club het lelijke ...uhhhhhh

maar niet te vergeten:
-belgacom r4 club [sponsor?]
-sixties-club met "een open geest"
-F6 club het lelijke ...uhhhhhh

R4F4 FASA 1977