Interieur-vraagje...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Interieur-vraagje...
Kan iemand mij misschiens eens een paar foto's laten zien van een origineel interieur van een TL uit 1985 ??
Bij mij zit er nu volgens mij iets heel anders in, maar ben benieuwd naar het originele.
Alvast bedankt.
Bij mij zit er nu volgens mij iets heel anders in, maar ben benieuwd naar het originele.
Alvast bedankt.
Ik word betaald om gek te zijn
Re: Interieur-vraagje...
ik heb deze auto volgens mij al eens eerder gezien stond toen in Zwolle te koop geloof ik en als het inderdaad die auto is gaat het niet om een r4TL maar om een r4L waar origineel banken met hangmatjes voor en achter in horen te zitten.
Je kan het verschil zien aan het typeplaatje op de achterklep als daat aleen Renault 4 op staat dan gaat het om een 4L anders staat het erbij op het typeplaatje
Je kan het verschil zien aan het typeplaatje op de achterklep als daat aleen Renault 4 op staat dan gaat het om een 4L anders staat het erbij op het typeplaatje
- Hanz
- Contacteer:
Het belangrijkste: de 4TL zou in 1985 'drap écossais' moeten hebben (zelfde als de GTL dus op stoelen hou je TL en GTL niet uit elkaar), de 4 'drap imprimé' ook wel 'drap diagonal' in de kleuren 'cendre' en 'sable'.
Verder heeft de 4 geen rubber stootblokken op de achterbumper, geen rubber mat in de kofferbak, en inderdaad voor een bank ipv stoelen. Voorts mist de 4 wat zaken als hoedenplank en achterruitverwarming.
Verder heeft de 4 geen rubber stootblokken op de achterbumper, geen rubber mat in de kofferbak, en inderdaad voor een bank ipv stoelen. Voorts mist de 4 wat zaken als hoedenplank en achterruitverwarming.
En volgens mij geen schuiframen achter.
Overigens wel leuk weer een 4tje erbij in noordholland. ( waar ligt "kop van NH" ) preicies in jouw geval?
Overigens wel leuk weer een 4tje erbij in noordholland. ( waar ligt "kop van NH" ) preicies in jouw geval?
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
@ Hanz.
Bedankt voor je uitleg, maar het zegt mij zo niet zoveel
Heb je misschien foto's daarvan??
@ Ab.
Er staat idd alleen Renault 4 achterop. Het is ook idd de auto uit Zwolle. Kende jij die al dan??
Hij heeft geen schuiframen achter, maar wel achterruit-verwarming en rubbermatten en stootrubbers op de
achterbumper
Misschien is er wel in de loop der jaren andere onderdelen opgekomen ???
@ Otogazzi.
Ik woon in Westerland. Was vanmiddag nog wel in Alkmaar bij sloperij BECO [tegenover intratuin]
Bedankt voor je uitleg, maar het zegt mij zo niet zoveel

Heb je misschien foto's daarvan??
@ Ab.
Er staat idd alleen Renault 4 achterop. Het is ook idd de auto uit Zwolle. Kende jij die al dan??
Hij heeft geen schuiframen achter, maar wel achterruit-verwarming en rubbermatten en stootrubbers op de
achterbumper
@ Otogazzi.
Ik woon in Westerland. Was vanmiddag nog wel in Alkmaar bij sloperij BECO [tegenover intratuin]
Ja die auto ken ik, het was mij toen te doen om het interieur en natijd wou ik de hele auto me een ander interieur weer weg doen maar dat was niks meer. mijn L heeft wel de achterruitverwarming maar inderdaad geen schuifruiten achter en ook geen rubbermat in de kofferruimte en ook geen stootrubers voor of achter.ha-linn schreef: @ Ab.
achterbumper
Dat van die achterruit verwarming moet ik maar eens uitzoeken want volgens de vorige (eerste) eigenaar was de achterruit nooit vervangen. (misschien toch een wijziging in het type geweest in de loop van de jaren. (mijn L is van '84))
- Hanz
- Contacteer:
Ik heb het idee dat de uitvoering van de L (in de brochure heet hij trouwens gewoon '4', itt TL en GTL) per land kan verschillen.
Ik heb helaas geen foto van een interieur, maar misschien kan Ap je daaraan helpen.
Ik heb helaas geen foto van een interieur, maar misschien kan Ap je daaraan helpen.
Ik hoop dat Ab dat leest en wil doen
Waarom heb jij deze wagen laten staan??
Vond je hem niet goed??

Waarom heb jij deze wagen laten staan??
Vond je hem niet goed??
Ik ga als ik in de loods ben even een foto maken en dan stuur ik je die wel even op.
Ik vond de auto toen niet goed genoeg vooral de rottigheid bij de achteras links bij de remkrachtverdeler.
Niet dat de auto niet weer rijdbaar te krijgen was maar ik moest een auto hebben die zo weer de weg op kon zonder er eerst veel werk aan te doen.
Zoals ik al eerder schreef was het de bedoeling om het interieur eruit te halen en dan de auto met een ander interieur weer te verkopen alleen was dat interieur ook niet erg goed meer en het was niet compleet. (De achterbank zat er wel in maar de voorbank was verdwenen)
Ik vond de auto toen niet goed genoeg vooral de rottigheid bij de achteras links bij de remkrachtverdeler.
Niet dat de auto niet weer rijdbaar te krijgen was maar ik moest een auto hebben die zo weer de weg op kon zonder er eerst veel werk aan te doen.
Zoals ik al eerder schreef was het de bedoeling om het interieur eruit te halen en dan de auto met een ander interieur weer te verkopen alleen was dat interieur ook niet erg goed meer en het was niet compleet. (De achterbank zat er wel in maar de voorbank was verdwenen)
Wanneer heb jij die auto dan gezien, want ik kan daar geen rottigheid ontdekken 

Dat is al ruim een jaar geleden de auto was toen van een studente.
Maar die rotte plek kan in de tussentijd al heel goed verholpen zijn.
Dat kan dan wel kloppen, want de man waar ik hem van gekocht heb, heeft hem idd van die studente gekocht met een kapotte motor, ongeveer een jaar geleden.ap schreef:Dat is al ruim een jaar geleden de auto was toen van een studente.
Hij heeft er toen een gereviseerde motor ingezet en enkele dingen laten repareren.