Gezocht: zwart/witte R4 in Schijndel
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Gezocht: zwart/witte R4 in Schijndel
Ene vdr Linden zoekt hier een zwart witte R4.
Beschrijving Op vrijdag 11 september 2009 zag ik in Schijndel een zwart witte Renault 4 rijden en het was liefde op het eerste gezicht. De onderste helft van de auto was mat zwart en het dak was wit. Het 4-tje had een sportieve uitstraling en had een soort voorspoiler op het dak. Wie weet van wie deze auto is? Zou hem graag kopen of er tenminste een foto van hebben.
Wie weet meer?
Beschrijving Op vrijdag 11 september 2009 zag ik in Schijndel een zwart witte Renault 4 rijden en het was liefde op het eerste gezicht. De onderste helft van de auto was mat zwart en het dak was wit. Het 4-tje had een sportieve uitstraling en had een soort voorspoiler op het dak. Wie weet van wie deze auto is? Zou hem graag kopen of er tenminste een foto van hebben.
Wie weet meer?
- Boerammetje
- Contacteer:
Re: Gezocht: zwart/witte R4 in Schijndel
Net geinformeerd bij 4-plezier, maar 't was er geen uit Helmond. Heb 'm zelf overigens ook gespot in Den Bosch...
Misschien de 4 turbo met 150 pk uit Friesland?
Stond vorig jaar(?) nog te koop met een lekke koppakking.
Rudolf
Rudolf
was het een berline of een bestel??
-
Het gaat om een berline. Vrij opvallend wagentje dat ik ongeveer 2 jaar geleden ook al in het Antwerpse gespot heb, met een studentikoos type aan boord. Toen al gemeld in het onderwerp 'R4 gespot', maar hierop is nooit enige reactie gekomen... waarschijnlijk gaat het hier om een ghostriderap schreef:was het een berline of een bestel??

bedoel je de witte 4 uit tilburg, had wel een lekker koppakking maar geen 150pk hoor, iets met sf-ps inhet kenteken?Rudolf2 schreef:Misschien de 4 turbo met 150 pk uit Friesland?
Rudolf
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Misschien, ik ben zeker niet alwetend....
Rudolf
Rudolf