Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Wat is dit nu weer?
ik denk een speciale uitvoering van de peugeot 202
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Re: Wat is dit nu weer?
fout maar wel warm
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Re: Wat is dit nu weer?
1934 Citroën 22CV Coupe


Re: Wat is dit nu weer?
1935 PEUGEOT 301 COUPE, stond in 2006 in Maastricht tentoongesteld.
( http://www.classic2.dds.nl/Peugeot58.html" onclick="window.open(this.href);return false; )
( http://www.classic2.dds.nl/Peugeot58.html" onclick="window.open(this.href);return false; )
Re: Wat is dit nu weer?
en was toen nog eigendom van een kennis van mij die deze auto reeds verkocht heeft aan een fransman.
vanavond zal ik een totaal plaatje posten. op naar het volgende raadsel.
vanavond zal ik een totaal plaatje posten. op naar het volgende raadsel.
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Re: Wat is dit nu weer?
diede
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
Rode 4f4 als project,
bmw r100gs, en een stapel fietsen
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
BMW 335 (Eisenach factory) EMW
Years of production: 1939-1940
4x2 front motor rear wheel drive car
Cabriolet 4 Türen (4-light, 4-door) - 40 built
Engine: 90hp/3400rpm, liquid cooled straight 6-cyl. 4-stroke OHV, 3486cc
Bore/Stroke: 82/110 mm
Front suspension: independent, with transversal leaf spring
Rear suspension: rigid
Box-type frame welded with body
Hydraulic all-wheels brakes
Weight: 1300kg (4-door Cabriolet)
Maximal speed: 145-150 km/h
Fuel consumption: 13,8 Ltr./100km under 97 km/h
Cabriobouwers Autenrieth of Baur of Carroserie Graber (Hermann Graber), Wichtrach, Switzerland
Deze groene op de foto is gebouwd door Autenrieth.
Years of production: 1939-1940
4x2 front motor rear wheel drive car
Cabriolet 4 Türen (4-light, 4-door) - 40 built
Engine: 90hp/3400rpm, liquid cooled straight 6-cyl. 4-stroke OHV, 3486cc
Bore/Stroke: 82/110 mm
Front suspension: independent, with transversal leaf spring
Rear suspension: rigid
Box-type frame welded with body
Hydraulic all-wheels brakes
Weight: 1300kg (4-door Cabriolet)
Maximal speed: 145-150 km/h
Fuel consumption: 13,8 Ltr./100km under 97 km/h
Cabriobouwers Autenrieth of Baur of Carroserie Graber (Hermann Graber), Wichtrach, Switzerland
Deze groene op de foto is gebouwd door Autenrieth.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Re: Wat is dit nu weer?
Geweldig, je begint in de buurt van de rekordtijd qua oplossen te komen; doe de volgende maar.
Rudolf
Rudolf
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Rudolf2 schreef:Geweldig, je begint in de buurt van de rekordtijd qua oplossen te komen; doe de volgende maar.
Rudolf
Moet je maar niet zo'n makkelijke autootjes plaatsen....

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
1964 Studebaker Skyview Concept 

-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Re: Wat is dit nu weer?
Wow, wat zijn wij goed he...
(1962 volgens mijn boek maar de rest klopt wel dus t zal best)
(1962 volgens mijn boek maar de rest klopt wel dus t zal best)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"