Niet zelf restaureren? Rob vragen.

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Barth

Niet zelf restaureren? Rob vragen.

Bericht: # 106219Bericht Barth »

Na anderhalfjaar oprit staan rijdt m'n R4 F4 weer vrolijk over de zuidlimburgse wegen. Vanwege mijn beurs is het nog niet moeders mooiste, maar Technisch staat m'n viertje weer stevig op z'n wieletjes. Ingevoerd, gekeurd en op enkele RDW regeltjes na 4a5 persoons.
En de eer, die gaat naar Rob. 'n Nijmeegse hobbysleutelaar die z'n R4 sterretjes wel heeft verdiend vind ik.
Ook hulp nodig? Roep Rob(erto) over dit forum en hij zal je vinden. Een echte aanrader!
Helaas sinds kort R4 loos
R4F6GTX Automaat

Re: Niet zelf restaureren? Rob vragen.

Bericht: # 106223Bericht R4F6GTX Automaat »

Enkele regels voor dit forum schreef:.................door particulieren ,zonder commerciële doeleinden.
http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1057

Ik kreeg ook op mijn lazer toen ik aanbood om R4tjes te (helpen) lassen... dus pas op, er lopen hier enkele forumpliesies rond die altijd wat te zeiken hebben.
Over zeikerts gesproken... waar is Rodeo-six gebleven? :roll:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Dirk R4Gendarmerie

Bericht: # 106232Bericht Dirk R4Gendarmerie »

R4F6GTX Automaat schreef:
Enkele regels voor dit forum schreef:.................door particulieren ,zonder commerciële doeleinden.
http://www.r4club.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1057

Ik kreeg ook op mijn lazer toen ik aanbood om R4tjes te (helpen) lassen... dus pas op, er lopen hier enkele forumpliesies rond die altijd wat te zeiken hebben.
Over zeikerts gesproken... waar is Rodeo-six gebleven? :roll:
Ha!,En ik dacht nog wel dat dit een club was om mekaar te hellepen nietwaar?
schoapke

Bericht: # 106234Bericht schoapke »

R4F6GTX Automaat schreef:
moet je wel de hele regel pakken
10 Zaken aangeboden cq gevraagd in Vraag en Aanbod , mogen alleen aangeboden of gevraagd worden door particulieren ,zonder commerciële doeleinden.
en het staat hier bij het sleutelen en niet bij vraag en aanbod
:wink:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 106236Bericht R4F6GTX Automaat »

schoapke schreef:[... het staat hier bij het sleutelen en niet bij vraag en aanbod
:wink:
Had mij toen die tip dan ook gegeven.... wie weet wat voor mooie R4 werkplaats ik op had kunnen bouwen....
Rik

Bericht: # 106238Bericht Rik »

mooi dat je goed geholpen bent!

en @paul wat let je op het nu alsnog te doen? misschien de zin om met 4tjes bezig te zijn en toch liever iets met echte auto's te doen zoals je zelf meestal zegt??
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
schoapke

Bericht: # 106240Bericht schoapke »

Ja maar Rik, het heeft voor paul toch geen zin om aan te geven op een R4 forum dat hij je kan helpen bij reparaties aan echte auto's

Daarbij zou volgens de hierboven gebruikte constructie niet Paul zelf , maar iemand anders hem moeten aanprijzen.

:lol:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rik

Bericht: # 106241Bericht Rik »

en als iemand nog iemand zoekt met passie voor echte auto's o r4tjes dan is Paul r4gtxautomaat de man bij uitstek! Kennis genoeg en altijd in voor creatieve oplossingen!!

en de prijs is erg scherp te noemen!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 106246Bericht R4F6GTX Automaat »

Rik schreef:en als iemand nog iemand zoekt met passie voor echte auto's o r4tjes dan is Paul r4gtxautomaat de man bij uitstek! Kennis genoeg en altijd in voor creatieve oplossingen!!
Helaas, de sleutelruimte was zonder klanten niet betaalbaar en is nu in handen van iemand anders.
Ik mag er gelukkig wel aan mijn eigen auto hobbyen maar voor derden is het afgelopen.
Rik schreef: en de prijs is erg scherp te noemen!
Appeltaart?
Plaats reactie