wwwhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
ja het begint nu echt te worden hoor, komende maandag mag ik mee naar zandvoort, lekker rijden dus! Wordt ook een filmpje van gemaakt, als het goed is is dat vanaf komende woensdag te zien op de site van autoweek!
Maar wat een auto is dat zeg, een r4 is heerlijk maar een rs is echt enorm genieten, wat een kracht zit er in dat ding zeg!
Maar wat een auto is dat zeg, een r4 is heerlijk maar een rs is echt enorm genieten, wat een kracht zit er in dat ding zeg!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
ja klopt, heb nu nog een RS pack besteld twv 2000 euro. Als extra heb je dan:
Alarm (klasse II)
7 inch DVD navigatie systeem
Bluetooth voicecontrol
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren
USB en AUX aansluiting
Half lederen bekleding
DDS (bandenspanning detectie)
verder is de kleurkeuze gratis voor mij, dus de gekozen groene kleur was anders bijna 1300 euro extra. Met de afleveringskosten die er normaal bijukomen zou het dus een auto van zo'n 54 mille zijn.......
zou ik zelf nooit uitgeven aan zo'n auto maar als je het krijgt is hettoch leuk hoor! Kan haast niet wachten tot juni, dan zal ik hem waarschijnlijk gaan krijgen!
Alarm (klasse II)
7 inch DVD navigatie systeem
Bluetooth voicecontrol
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren
USB en AUX aansluiting
Half lederen bekleding
DDS (bandenspanning detectie)
verder is de kleurkeuze gratis voor mij, dus de gekozen groene kleur was anders bijna 1300 euro extra. Met de afleveringskosten die er normaal bijukomen zou het dus een auto van zo'n 54 mille zijn.......
zou ik zelf nooit uitgeven aan zo'n auto maar als je het krijgt is hettoch leuk hoor! Kan haast niet wachten tot juni, dan zal ik hem waarschijnlijk gaan krijgen!
en hoe blij wordt een nieuwe eigenaar van je R4 van je focus? 

R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
euh, bijna niet, alleen wegenbelasting , maar dat is nu ook weer niet zoveel dat de recessie in 1 dag over isRudolf2 schreef:en hoe blij wordt oom de belastinginspecteur van jou en jouw focus?
Rudolf

de kansspelbelasting hoef ik niet te betalen, doen ford en autoweek voor mij