






eindelijk loopt die dan als een zonnetje (
30km/h in z'n 4 en dan optrekken zonder bokken

de problemen waren divers dus even een resumé:
het wormtandwiel die de ontsteking aandrijft, was versleten: de rotor onder de verdelerkap kon je 5-6 mm heen en weer draaien op z'n asje,
terwijl met een goed tandwiel dat 2-3 mm is ( of met een nieuw tandwiel misschien wel helemaal geen speling, dat weet ik niet).
in de carburateur zat de bevestiging van de hoofdsproeier niet vast genoeg, daardoor was er een lekkage bij die kleine pakking,
( ??? die vervolgens een valse lucht veroorzaakte ??? ) en waardoor de hoofdsproeier af en toe een druppeltje benzine 'spuugde'
Als de motor liep zonder luchtfilter zag je af en toe een drupje uit de hoofdproeier komen.
Dat pakkinkje is trouwens niet te vernieuwen want als je de boel losdraaid (de 2 schroeven die je ziet zitten in de venturie)
blijft het spullie hangen op de hoofdsproeierbuis.
verder had ik om het, nog wat ingewikkelder te maken, ook nog nieuwe puntjes die af en toe geen contact maakten door een draadbreukje.
oh ja voor alle mede-magnetti marelli-puntjesrijders de veertjes bij het punt waar de vacuumvervroeger vast zit, waren
ook te slap waardoor de puntjes wel heel makkelijk konden vervroegen en dat gebeurde dan ook als het niet nodig was
groeten,ronny