Dak eraf na ongeval [05-03-09]
Maassluis - Bij een kop-staart botsing heeft de brandweer donderdagmiddag het dak van een auto eraf moeten knippen. Het ongeval gebeurde bij de oprit van de A20, vanuit Maassluis richting Schiedam. Voor de botsing kwamen hulpdiensten uit Rotterdam-Rijnmond en Haaglanden ter plaatse. De bestuurder van de achterste auto had dusdanig letsel dat men besloot het dak van de auto te halen. Het voertuig was kort hiervoor een garage uitgereden en onderweg om er ergens anders aan verder te werken. De medewerker van de garage is later met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Over de oorzaak van het ongeval is nog niks bekend.
De bestuurder was iemand van Garage de l'Est in Vlaardingen.
Hoe het met hem gaat is niet bekend. Ik hoor dat later nog.
Bij het Shell tankstation op de 1e foto staat de F4 van die garage.
Dit zal dan wel de TL zijn geweest die nog op hum website staat.
Een geluk: ik heb wel eens viertjes gezien die er slechter uitzagen na een aanrijding.
Brrrrr, als je ziet waar die man in de R4 met z'n benen zat....en die Scenic heeft zelfs z'n achterlicht nog heel. Je kan je dus te pletter rijden op een modern achterlicht.
Bewijst mijn stelling: de R4 is een geweldige auto, maar een kreukelzone op wielen, wees je dat ten allen tijde bewust en hou veel afstand. Het lijkt wat dat betreft precies op motorrijden....
Nee joh, geen fantasie?? die Scenic zal op die R4 geknald zijn en door de klap gedraaid zijn of waarschijnlijk de R4 aan de kant gebutst. De vorm van de deuk is precies die van de snuit van de Scenic....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat schreef:Nee joh, geen fantasie?? die Scenic zal op die R4 geknald zijn en door de klap gedraaid zijn of waarschijnlijk de R4 aan de kant gebutst. De vorm van de deuk is precies die van de snuit van de Scenic....
Voorrang? wat maakt dat uit in een wereld vol gekken die het beter weten.... hoe vaak wordt ik niet in m'n viertje afgesneden; je kan de gedachten van de andere bestuurders zo aflezen "och, dat ouwe langzame ding ... kan ik nog makkelijk effe voorschieten...."
in zo'n geval vind ik het dan zo jammer dat ik niet met mijn legertruck daar rij.... maar dan durven ze zoiets trouwens niet
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
ai zonde hoor, is idd 100 meter van delest vandaan en aan de groene platen op de grond te zien de r4 die na lang wachten eindelijk binnen was, deze zou ruim 1 jaar terug al binnenkomen maar de eigenaars in Frankrijk konden maar geen afstand nemen, zonde hoor!
R4F6GTX Automaat schreef:Nee joh, geen fantasie?? die Scenic zal op die R4 geknald zijn en door de klap gedraaid zijn of waarschijnlijk de R4 aan de kant gebutst. De vorm van de deuk is precies die van de snuit van de Scenic....
het persbericht heeft het nochtans over een kop-staart botsing, voor wat het waard is
dat is hem ook, is net binnen na erg lang wachten, had vorig jaar al een foto van deze gekregen, toen toch maar een andere gekocht omdat het erg onzeker was wanneer deze zou komen