De auto komt oorspronkelijk uit italie, is daar volgens mij gebouwd er zit in ieder geval een italiaanse (dell-orto) carburateur op,
of is dat vrij gebruikelijk?
cees en jantine schreef:
toch blijft gas om op te koken hoor..maar dat is mijn persoonlijke mening.
ik kook op zonne-energie (alstie schijnt tenminste) anders inderdaad op aardgas.
Verder rijden mijn auto's op LPG behalve de vrachtwagen, die rijdt op alles wat vloeibaar en brandbaar is...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
De auto was een maand geleden nog helemaal wit er zijn rondom nieuwe spatborden op gekomen en heb hem laten spuiten.
Bovenste gedeelte gepoetst, velgen en grill zijn in het zelfde wit als het dak.
Erg leuke auto voor de promotie voor het rijden op aardgas vele positieve reakties rijdt er dagelijks mee.
Heel af en toe mag ik even aan mijn vriendin zitten..................... aan mijn vriendin haar savane zij is mooi.......... bouwjaar 1992 een jonkie, maagdelijk wit zij heeft een veel besproken ontsteking maar de doktor kan daar niets meer aan doen.
Zijn advies laat maar zitten die ontsteking kan geen kwaad ze rijdt toch lekker.
maar volgens rdw zit er geen keuring meer op, is niet handig als je wel gaat rijden, die bonnen komen steeds sneller hoor, na 3 maanden meen ik al een boete ivm geen apk
Rik schreef:maar volgens rdw zit er geen keuring meer op, is niet handig als je wel gaat rijden, die bonnen komen steeds sneller hoor, na 3 maanden meen ik al een boete ivm geen apk
als je op de rdw site een beetje verder kijkt, kan je ook zien dat hij niet op keuren wacht. Auto geschorst misschien?