De auto is van mijn moeder, ze heeft er een jaar of 8 in gereden, daarna is de auto voor 6 jaar in de stalling gegaan.
Intussen is mijn project (zie hier) na 5 jaar eindelijk klaar en was ik deze zomer wel weer toe aan een ander las/opknapwerkje.
Afgelopen week ben ik er mee begonnen en heb de volgende dingen gedaan:
- achterklep laswerk gedaan (benedenhoekjes, scharnieren, scheur in klep bij veermechanisme, gaten voor typeplaatjes etc.)
- dorpel linkerachterdeur gedaan
- voorspatbordaanhechtingspunten (scrabble?

- plastic zijstrips eraf gehaald en bevestigingspunten weggehaald
- linker achterspatbord stuk ingelast
- chromen Mini bumpers gemonteerd
- linkerkant schijfrem+klauw gedemonteerd en schoongemaakt
Nieuwe spatborden zijn besteld bij Ferwerda.
Verder heb ik koplampen van een Mini besteld, met de bijbehorende chroomranden en bevestigingsbollen. Ook komen er mooie Mini-knipperlichten op aan de voorkant, met knipperlicht en stadslicht erin.
Het moet allemaal een beetje cheap-o, want het grootste deel van het autobudget van pa en ma gaat op aan de Citroen DS... Ook leuk, maar o zo duur. Dus ik ben er nog niet uit of de auto nu gespoten gaat worden door een maat van me of dat ik de auto in de kleur ga rollen met botenlak....
Een foto van een jaar of 6 terug van mijn Mini (voor de restauratie) en van de 4 waar ik nu mee bezig ben:

Foto's van de huidige stand van het project volgen morgen

(even een noot voor de admin: Ik had niet echt een idee waar ik een project-topic moest neerzetten, dus heb ik het hier maar gedaan.)