Er zijn 2481 resultaten gevonden
- ma jun 22, 2026 7:40 pm
- Forum: Remmen
- Onderwerp: remmen achter probleem en veel speling wiellager ? r/achter
- Reacties: 16
- Weergaves: 6274
Re: remmen achter probleem en veel speling wiellager ? r/achter
Een nokkensleutel in combinatie met een lijmklem tegen het losschieten wil nog wel eens helpen. Warmstoken is ook een goede.
- vr jun 12, 2026 7:42 am
- Forum: Remmen
- Onderwerp: remmen achter probleem en veel speling wiellager ? r/achter
- Reacties: 16
- Weergaves: 6274
Re: remmen achter probleem en veel speling wiellager ? r/achter
En nog beter dan een sleutel 10 is natuurlijk een nokkensleutel!
- ma apr 27, 2026 3:55 pm
- Forum: Te koop aangeboden
- Onderwerp: Onstoorset in orginele verpakking
- Reacties: 5
- Weergaves: 2109
Re: Onstoorset in orginele verpakking
Fons ik had je een PB gestuurd, weet niet of die nog op je netvlies is gekomen..
- wo apr 15, 2026 11:29 am
- Forum: Diversen
- Onderwerp: De Laatste Reis
- Reacties: 1
- Weergaves: 818
De Laatste Reis
Een hoofdrol voor een knaloranje 1974er in deze documentaire:
https://www.npodoc.nl/artikelen/de-laatste-reis

https://www.npodoc.nl/artikelen/de-laatste-reis

- zo apr 12, 2026 11:50 am
- Forum: Te koop aangeboden
- Onderwerp: Onstoorset in orginele verpakking
- Reacties: 5
- Weergaves: 2109
Re: Onstoorset in orginele verpakking
Duidelijk... heeft het zin om zo'n ontstoorder te monteren in een viertje met gelijkstroomdynamo?
- do apr 09, 2026 11:47 am
- Forum: Te koop aangeboden
- Onderwerp: Onstoorset in orginele verpakking
- Reacties: 5
- Weergaves: 2109
Re: Onstoorset in orginele verpakking
Interessant Fons, ik heb veel last van storing. Dit is iets wat op de verdeler komt toch? Maakt het soort verdeler nog uit? Of komt het ding op de bobine?
- wo mar 25, 2026 10:22 am
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Renault 4 Plein Air
- Reacties: 3
- Weergaves: 3059
Re: Renault 4 Plein Air
Dat is geen klein prijsje, Jandoe1000, zelfs voor een Plein Air. Hij was toevallig niet in jouw bezit, voor de verkoop? Wat maakt dat de prijs zo hoog was? Originaliteit, concoursstaat?
- zo mar 22, 2026 7:05 pm
- Forum: Te koop gevraagd
- Onderwerp: Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4
- Reacties: 11
- Weergaves: 6613
Re: Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4
Renault Historique zou dat moeten wetenricovanderwal schreef: zo mar 22, 2026 9:35 amZou je daar een chassis nummer van kunnen afleiden?Hanz schreef: za mar 21, 2026 7:19 pm ik zou zeggen dat je met de ruitvormige en ovale plaatjes onder de motorkap, en met hulp van Renault Historique, een eind moet kunnen komen.
- za mar 21, 2026 7:19 pm
- Forum: Te koop gevraagd
- Onderwerp: Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4
- Reacties: 11
- Weergaves: 6613
Re: Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4
ik zou zeggen dat je met de ruitvormige en ovale plaatjes onder de motorkap, en met hulp van Renault Historique, een eind moet kunnen komen.
- di mar 17, 2026 6:27 pm
- Forum: Restauraties en projecten
- Onderwerp: Edf gdf "projectje"
- Reacties: 26
- Weergaves: 34578
Re: Edf gdf "projectje"
Ik zie het nu verschijnen..
- za feb 28, 2026 11:18 am
- Forum: Diversen
- Onderwerp: gtl, tl, l e.d.
- Reacties: 3
- Weergaves: 2301
Re: gtl, tl, l e.d.
Renault is nooit heel duidelijk over die aanduidingen, wat je het meest hoort: L = Luxe, TL = Très Luxe, GTL = Grande Très Luxe. Het waren aanduidingen die de afwerking weergeven. In 1961 was de L het topmodel: grootste motor (747cc), luxe stoelen, veel chroom. Toen in 1976 de TL uitkwam (845cc ...
- za feb 28, 2026 11:04 am
- Forum: Motor
- Onderwerp: oliefilter schroefdraad maat
- Reacties: 11
- Weergaves: 2329
Re: oliefilter schroefdraad maat
Ach, als je niet de goede hebt dan rijdt je viertje ff niet dus dan ga je met ander vervoer naar de dichtsbijzijnde automaterialenzaak.
Aan de andere kant, er bestaat ook gereedschap om die dingen te verwijderen. Ik heb er eentje liggen die ik niet gebruik (want op de 813-02 werd standaard geen ...
Aan de andere kant, er bestaat ook gereedschap om die dingen te verwijderen. Ik heb er eentje liggen die ik niet gebruik (want op de 813-02 werd standaard geen ...
- wo feb 25, 2026 11:21 pm
- Forum: Elektrische installatie
- Onderwerp: mist achterlicht, achteruitrij licht e.d.
- Reacties: 5
- Weergaves: 2201
Re: mist achterlicht, achteruitrij licht e.d.
Die lichten zijn optioneel dus geen APK-afkeur.
Re: R4 gespot
Afgelopen zaterdag een groene F4 op Terschelling tussen Terschelling West en Midsland
