In het linker-achterspatscherm van mijn verder prima F6 zit een roestgat.
wat is de beste manier om dit te (laten) repareren. Lassen? Kun je een nieuw zijscherm monteren bij een bestel?
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Huib op 2003-10-04 21:25 ]</font>
Uhm laten zitten! Heb ik zelf heel lang gedaan heb het later van binnen en buiten kaalgemaakt en in de owatrol gezet twee keer en daarna een Polyester matje erachter gezet en dit met plamuur schuren spuitplamuur schuren spuitplamuur schuren spuitplamuur strak gemaakt! Goed te doen niet moeilijk! en daarna even afspuiten schuren spuiten en na twee week in de was zetten!Niet eerder want dan is de lak nog niet goed uitgehard!
Als het op een rand zit kun je bij mij uit een sloop R4 wel het goede stuk knippen, anders gewoon een nieuw stukje inlassen. (niet er op of er achter, maar er in.)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik vermoed dat dit gat op de naad zit die je aan de binnenkant van de wielkast kunt zien. Ik had zelf 2 jaar geleden ook zo'n gat en heb er toen een plaatje ingelast. Toen was ik nog niet zo ervaren dus komt er nu weer roest door op dezelfde plek. Je moet namelijk de achterkant van een bewerkte plek net zoveel aandacht geven als een zichtbare plek, want via de achterkant komt het vocht graag weer je leven zuur maken. Oftewel: de achterkant dicht smeren met een lekker laagje bitumen of carosseriekit of zo. En als je dan toch daar bent smeer je gelijk alle naden dicht, want je kunt erop wachten dat het vocht je weer te slim af wordt via een ander kiertje.
Hallo,
Past een alpine cilinderkop op een 1108ccm blok?
Het is een cilinderkop van een R8.
En past een nokkenas van een renault 5 gt turbo?
In het zelfde blok 1108ccm
Alvast bedankt