Achterspatbord

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Huib
Berichten: 2
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 2:00 am

Bericht: # 27170Bericht Huib »

In het linker-achterspatscherm van mijn verder prima F6 zit een roestgat.
wat is de beste manier om dit te (laten) repareren. Lassen? Kun je een nieuw zijscherm monteren bij een bestel?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Huib op 2003-10-04 21:25 ]</font>
Erik
Berichten: 666
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 27171Bericht Erik »

Uhm laten zitten! Heb ik zelf heel lang gedaan heb het later van binnen en buiten kaalgemaakt en in de owatrol gezet twee keer en daarna een Polyester matje erachter gezet en dit met plamuur schuren spuitplamuur schuren spuitplamuur schuren spuitplamuur strak gemaakt! Goed te doen niet moeilijk! en daarna even afspuiten schuren spuiten en na twee week in de was zetten!Niet eerder want dan is de lak nog niet goed uitgehard!
philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 27172Bericht philip »

lassen is het mooiste !
dat blijft dan ook weer jaren goed en polyester komt uiteindelijk weer los !
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 27176Bericht R4F6GTX Automaat »

Of een pleister erop.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 27177Bericht R4F6GTX Automaat »

Als het op een rand zit kun je bij mij uit een sloop R4 wel het goede stuk knippen, anders gewoon een nieuw stukje inlassen. (niet er op of er achter, maar er in.)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Erik
Berichten: 666
Lid geworden op: vr aug 09, 2002 2:00 am
Locatie: Leidschendam

Bericht: # 27178Bericht Erik »

Ja lassen is het mooiste maar is het dit ook waard? Je moet het wel zelf kunnen en roest hoort nou eenmaal op een f6 (of niet soms)
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 27180Bericht Willem de Zwijger »

Ik vermoed dat dit gat op de naad zit die je aan de binnenkant van de wielkast kunt zien. Ik had zelf 2 jaar geleden ook zo'n gat en heb er toen een plaatje ingelast. Toen was ik nog niet zo ervaren dus komt er nu weer roest door op dezelfde plek. Je moet namelijk de achterkant van een bewerkte plek net zoveel aandacht geven als een zichtbare plek, want via de achterkant komt het vocht graag weer je leven zuur maken. Oftewel: de achterkant dicht smeren met een lekker laagje bitumen of carosseriekit of zo. En als je dan toch daar bent smeer je gelijk alle naden dicht, want je kunt erop wachten dat het vocht je weer te slim af wordt via een ander kiertje.
like r4
Berichten: 124
Lid geworden op: ma feb 03, 2003 2:00 am
Locatie: belgie

Bericht: # 27182Bericht like r4 »

Hallo,
Past een alpine cilinderkop op een 1108ccm blok?
Het is een cilinderkop van een R8.
En past een nokkenas van een renault 5 gt turbo?
In het zelfde blok 1108ccm
Alvast bedankt
like r4
Berichten: 124
Lid geworden op: ma feb 03, 2003 2:00 am
Locatie: belgie

Bericht: # 27183Bericht like r4 »

sorry voor de foute plaatsing
van het hierboven gestelde vragen lijstje
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Bericht: # 27192Bericht R4F6GTX Automaat »

Op 2003-10-05 10:12, schreef Erik:
....en roest hoort nou eenmaal op een f6 (of niet soms)
Nee! en polyester ook niet!Afbeelding
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie