Pagina 3 van 3

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 12:20 am
door deutz
Misschien een diesel van een Express? Of waren er oer-5jes met een diesel? (ehh)
gr.Jan.

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 12:49 am
door jeffr4
Volgens mij waren de F8M serie dieseltjes de eerste in de Renaults, de R9 en R11 uit 1983 en
de Express in 1986, de R5 in 1987 ...allen een 1595 cc...en oftie een Cleon-basis heeft en past ?

Non, in iedergeval geen Cleon

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 1:18 am
door deutz
Het mooiste zou zijn een in de lengte gemonteerd motortje.
Dromen...........!!
gr.Jan.

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 9:39 am
door R4F6GTX Automaat
Dromen? ..... Doen!

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 2:30 pm
door jeffr4
Als Hotze H. er een K7M er in kan lepelen en mee rondscheuren,

Afbeelding

Dan moet een F8M toch ook kunnen..dus ik zeg ook...doen!

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 6:18 pm
door jeffr4
Vandaag toch weer achter de MAC aan het CAD-ten en mekkeren, dus...het een en ander uitgevogelt,
maar op een K-serie past met wat aanpassingen een GTL-bak, dus niet zo spectaculair en moet kunnen
Afbeelding

Een K4M 1600cc uit een Clio '98

en iedereen gaat natuurlijk voor de speedy gonzales-road runner uitvoering,
dus niemand neemt net zoals ik de Cleon 1.4 versie injectie (gaat supervlot en hard genoeg, geen zelfmoordneiging, goedkoop, zuinig) en ook geen diesel-ombouw.
Maar gezien de constructie van de F-diesel motoren moet het kunnen !
Dus.. Jan...het gaat...dus doen.

Re: 123 keer niks

Geplaatst: wo nov 21, 2012 8:02 pm
door Tweety
dat lijkt mij ook wel wat... wat gaat dat worden in wegenbelasting..?

Re: 123 keer niks

Geplaatst: do nov 22, 2012 12:53 am
door RVIER
@Jeffry

heb je het korte of het lange koppelinghuis gebruikt :D

vr gr Fons

Re: 123 keer niks

Geplaatst: do nov 22, 2012 2:26 am
door deutz
Nu nog even niet!
gr.Jan.