chassisnr

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

philip
Berichten: 154
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 2:00 am
Locatie: den haag

Bericht: # 23718Bericht philip »

hee lieve mensen hartstikke leuk allemaal maar de mijne is ook afgekeurd bij de rdw omdat er geen vinnr ofwel chassisnr in staat wel een plaatje onder de motorkap ik heb mijn vrouw haar r4 tl uit '80 helemaal gecontroleerd samen met 4 heren van de rdw en paul gebeld maar helaas nwe afspraak maken en weer € 100,- erbij voor inslaannr en nacontrole als ik dat geweten had ik heb die cijfers ook nog ergens liggen f*#$%*@#k
maar ja thuis toch effe naar frankrijk gebeld naar de garage van herkomst nou blijkt dat er 2 jr geleden een heel nieuw chassis onder is gegaan echt nieuw en de beste man vergeten is het nr in te slaan hem direct daarna door de ct(franse apk) heeft gehaald maar ja niemand heeft het gezien
u ziet ook dit kan gebeuren.
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 23746Bericht Folkert »

Een nieuw chassis is daarentegen wel helemaal te gek!!!
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 23751Bericht Ron »

Zonder nummer! Alleen voor de maagdelijkheid al zou ik het wagen met afwrijfletters. Schoonheid pur sang.
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 23758Bericht Folkert »

Zonder nummer? Eh.. het moet wel mijn viertje blijven (en die heeft een nummer!). Anders heb ik ondertussen alles vervangen en is alleen de rechter achterdeur nog origineel bij het kenteken behorend...
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 23761Bericht Ron »

Het zal er niet ver vandaan zitten hè?
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 23806Bericht Folkert »

Eh.. Ff opsommen... Tot nu toe nog origineel bij mijn weten: Chassis+wielophanging, dashboard (klokkenwinkel niet), achterklep, rechter achterdeur... Overigens heb ik al heel veel nieuwe stukjes aan dat chassis gemaakt, dus om nou echt van origineel te spreken... Oh, eh... misschien nog een koplampje ofzo... En een ruitersproeiervloeistofreservoirtje en een koelvloeistofreservoirtje, maar dan heb je het ook zo ongeveer wel gehad met de onderdelen die ze in de fabriek op mijn viertje hebben gezet...
Plaats reactie