Start niet!

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Re: Start niet!

Bericht: # 125015Bericht roberto »

Kan bijna niet missen.

Afbeelding
ferdinand
Berichten: 58
Lid geworden op: ma jul 27, 2009 11:33 am

Re: Start niet!

Bericht: # 125030Bericht ferdinand »

Hmm, mijn vrouw is er nu in weg dus ik kan niet meteen kijken. Maar ik weet bijna 100% zeker dat dat er niet zo uitziet bij mijn 4.
ferdinand
Berichten: 58
Lid geworden op: ma jul 27, 2009 11:33 am

Re: Start niet!

Bericht: # 125079Bericht ferdinand »

Bij mij zit er geen benzinefilter in :-?

Hoort ie in de slang tussen de carb en de brandstofpomp die over het kleppendeksel loopt?Afbeelding
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3143
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: Start niet!

Bericht: # 125080Bericht Hanz »

ferdinand schreef:Hoort ie in de slang tussen de carb en de brandstofpomp die over het kleppendeksel loopt?
precies
ferdinand
Berichten: 58
Lid geworden op: ma jul 27, 2009 11:33 am

Re: Start niet!

Bericht: # 125084Bericht ferdinand »

Hoe noodzakelijk is het benzinefilter? Ik rij al zonder zolang als ik de auto heb (bijna 2 jaar)...

Die slang gewoon doorknippen, filter ertussen, van die slangaandraaidingetjes erop, klaar is kees?
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3143
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: Start niet!

Bericht: # 125086Bericht Hanz »

ferdinand schreef:Hoe noodzakelijk is het benzinefilter? Ik rij al zonder zolang als ik de auto heb (bijna 2 jaar)...

Die slang gewoon doorknippen, filter ertussen, van die slangaandraaidingetjes erop, klaar is kees?
Ik heb het ook jaren zonder gedaan, het is mede voor het goede gevoel, en inderdaad, doorknippen en filter ertussen en zo je wilt slangklemmen oid.
plakjes
Berichten: 496
Lid geworden op: do aug 09, 2007 2:43 pm

Re: Start niet!

Bericht: # 125092Bericht plakjes »

Afbeelding

Zo te zien mis je ook het doorvoerrubber(met daarin een kunstof bus) op de schakelstang net voor de bocht naar de vernsnellingsbak.
deutz
Berichten: 1777
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 11:34 pm
Locatie: zaltbommel

Re: Start niet!

Bericht: # 125102Bericht deutz »

Claxon zit ook op een veilige plaats!! Maarrrrrrrrrrr, op de ingang van de carburateur daar waar de
benzineslang op zit, dat dingetje (slangtule) is eruit te draaien en daar zit ook een zeefje (filtertje!) in!
gr.Jan.
niet geschoten is altijd mis!
ferdinand
Berichten: 58
Lid geworden op: ma jul 27, 2009 11:33 am

Re: Start niet!

Bericht: # 125110Bericht ferdinand »

plakjes schreef:Zo te zien mis je ook het doorvoerrubber(met daarin een kunstof bus) op de schakelstang net voor de bocht naar de vernsnellingsbak.
Die is een beetje versleten denk ik. Ik stop hem wel eens terug maar na verloop van tijd is hij er dan weer tussen uit geschoten.
Plaats reactie